Frame om een fixie/single speed te maken
-
- Forum-lid
Hoi allemaal,
Ik zou het leuk vinden om een fixie/single speed te bouwen en ben nu opzoek naar een goedkoop framepje of complete fiets.
Framemaat ong. 50 iets groter/kleiner mag ook!
Ik hoop dat jullie iets leuks hebben/weten
Groeten Maaike
Ik zou het leuk vinden om een fixie/single speed te bouwen en ben nu opzoek naar een goedkoop framepje of complete fiets.
Framemaat ong. 50 iets groter/kleiner mag ook!
Ik hoop dat jullie iets leuks hebben/weten
Groeten Maaike
-
- Forum-lid
hmm dan zou het wel kunnen denk ik, ik heb nu een racfiets maat 56 maar dat is voor mijn gevoel wel te groot.
Heb je foto's en wat zou je er voor willen hebben?
Heb je foto's en wat zou je er voor willen hebben?
-
- Forum-lid
Ja nog zeer actueel!
-
- Forum-lid
Upje! Nogsteeds opzoek!!
-
- Forum-lid
Ik heb nog een stalen Batavus Criterium staan. Volgens mij 52 cm. Eventueel ook nog wel remgrepen, remmen,etc.
Voorheen B.M.Willem, maar kan daarop niet meer inloggen.
-
- Forum-lid
Kan je daa een foto'tje van maken en wat zou je er voor willen hebben?
-
- Forum-lid
http://img20.imageshack.us/img20/7264/dsc01271pe.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik moet nog even uitzoeken hoe ik de foto's rechtstreeks kan plaatsen. Als je een email-adres voor me hebt kan ik de foto's wel mailen.
Wat is de bedoeling? Wil je een quill stuurpen of een oversized. Ik heb verschillende onderdelen liggen die ik bij het frame kan leveren. Misschien is het handiger om via PB verder te gaan.
Ik moet nog even uitzoeken hoe ik de foto's rechtstreeks kan plaatsen. Als je een email-adres voor me hebt kan ik de foto's wel mailen.
Wat is de bedoeling? Wil je een quill stuurpen of een oversized. Ik heb verschillende onderdelen liggen die ik bij het frame kan leveren. Misschien is het handiger om via PB verder te gaan.
Voorheen B.M.Willem, maar kan daarop niet meer inloggen.
Thunderbolt schreef:http://img20.imageshack.us/img20/7264/dsc01271pe.jpg
-
- Forum-lid
Ben voorzien!