Voor alle discussies en vragen over mountainbiken in het algemeen.

Fietsen in wintermaanden

Edwin71
Forum-lid

Edwin71 02 dec 2012 23:57

Hoi,

tijdje geleden begonnen met fietsen (racefiets) en dat bevalt me zeer goed, maar nu de wintermaanden aanbreken merk ik dat het toch al minder wordt mede
door al die bladeren e.d. op de weg,
ik zat daarom te denken om een MTB te kopen in eerste instantie puur voor de winter, daarom wil ik er zo weinig mogelijk aan uitgeven, maar het materiaal
moet wel zodanig van kwaliteit zijn dat ik er wel fatsoenlijk mee de bossen in kan.
De fiets hoeft helemaal niet nieuw te zijn en heb op markplaats al het een en ander aan fietsen zien staan,

Waar moet ik opletten, ik probeer me een beetje in te lezen maar de keuze is reuze en tussen al dat leuks zal ongetwijfeld ook wel rommel zitten

Tips zijn welkom, budget zoals ik al zei weinig, maar denk zo'n €300

Edwin

dickygiovanni
Forum-lid

dickygiovanni 03 dec 2012 02:22

Ik monteer een verlichtingsset, spatbordje en 25mm bandjes , en rij gewoon door met de racer. Als je wil mountainbiken is dat prima, maar je kan ook gewoon doorfietsen met een racer hoor..

huibm
Forum-lid

huibm 03 dec 2012 08:29

300 niet het budget om een redelijke nieuwe mtb te kopen, genoeg adviezen hierover in andere topics, kijk naar een leuke 2e hands. Of blijf lekker op de weg, iets voorzichtger
Be Blessed with my bik

Sebo
Forum-lid

Gebruikersavatar Sebo 03 dec 2012 09:02

Als het de goede maat is; heb je hier vast een leuke aan.....

http://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en- ... m=1&pos=23" onclick="window.open(this.href);return false;

En nog redelijk in de buurt ook geloof ik.

Sebo
Training is like fighting with a gorilla....
You don't stop when you're tired...
You stop when the gorilla is tired!!!

Plaats reactie