Fiets digitaal op tijdschrift.nl
Mooi dat Fiets nu ook digitaal is via tijdschrift.nl. Ik vind het alleen erg jammer dat de digitale versie niet gratis is te downloaden wanneer je een abonnement hebt op de papieren versie. Dit zoals wel bij bijvoorbeeld NRCnext of Elsevier. Als ik de app tijdschrift.nl bekijk is het niet mogelijk om een abonnement versie te downloaden. Is het bekend of dit wel gaat komen?
Verder vind ik het weer een boeiende editie en mooi dat er vanaf nu nog meer pagina's in staan!
Verder vind ik het weer een boeiende editie en mooi dat er vanaf nu nog meer pagina's in staan!
Inderdaad erg handig, enige nadeel is dat de schermopbouw erg traag is (ipad 3). Het duurt lang voordat een pagina is scherp gesteld...
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik had persoonlijk liever dat ze tijd zouden steken in het forum; tapatalk integratie, etc.
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Maar ja daar verdienen ze niet extra aandaniel1975 schreef:Ik had persoonlijk liever dat ze tijd zouden steken in het forum; tapatalk integratie, etc.
What makes the boat go faster?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Goodwill en tevredenheid bij de forumgebruikers is onbetaalbaar
Less is bore
Wat tapatalk betreft is het erg jammer. Dat is een makkelijke app die goed werkt. Ik ben ook actief op het forum van http://www.nikon-club-nederland.nl" onclick="window.open(this.href);return false;, die dezelfde forumsoftware gebruikt als dit forum (phpBB). Dat forum is goed en makkelijk zichtbaar op tapatalk. Wat ik begrepen heb, is het makkelijk om een forum goed op tapatalk te krijgen en te houden en volgens mij zonder kosten (maar daar ben ik niet zeker van...).
@forumbeheer fiets: wellicht een idee om het forumbeheer van de Nikon club een mail te sturen met de vraag hoe zij de integratie in tapatalk aanpakken?
@forumbeheer fiets: wellicht een idee om het forumbeheer van de Nikon club een mail te sturen met de vraag hoe zij de integratie in tapatalk aanpakken?
Helaas is dat via de kanalen die ons nu ter beschikking staan niet mogelijk. Maar het is natuurlijk een logische volgende stap, als Apple een beetje meewerkt .rgroe schreef:Mooi dat Fiets nu ook digitaal is via tijdschrift.nl. Ik vind het alleen erg jammer dat de digitale versie niet gratis is te downloaden wanneer je een abonnement hebt op de papieren versie. Dit zoals wel bij bijvoorbeeld NRCnext of Elsevier. Als ik de app tijdschrift.nl bekijk is het niet mogelijk om een abonnement versie te downloaden. Is het bekend of dit wel gaat komen?
-
- Forum-lid
En waarom nou weer alleen via Apple en niet via Android...? Was een platform onafhankelijke manier nou niet handiger geweest?
"Nou weer alleen"? Niet zo verongelijkt! Dat schrijf ik toch nergens?afrit13 schreef:En waarom nou weer alleen via Apple en niet via Android...? Was een platform onafhankelijke manier nou niet handiger geweest?
Er wordt door Sanoma gewerkt aan een app voor android en een toegang voor bestaande abo's via apple en android. Dat heeft met rechten en geld te maken.
Da's mooi om te lezen. NRC en Elsevier werken via de Kiosk functie van Apple en dat werkt goed. NRC had eerder een eigen app. Het zou een extra service zijn als het magazine voor leden ook digitaal te lezen is. Ik ben benieuwd! Goed bezig!