Schoenen + overschoenen
Raceschoenen: ja. Zie Shimano tot 48, Specialized tot 48, Sidi bepaalde modellen tot 50 (of zelfs 52).Jope147 schreef:Weet iemand of er:
1/ raceschoenen bestaan maat 48-49?
2/ overschoenen bestaan voor die maat? (of voor gewone sportschoenen in het geval ik geen raceschoenen vind...)
Overschoenen: neopreen neem ik aan? Gore heeft maat 48-50 (wel aan de prijs). Vaude heeft 47-49. Shimano, Pearl Izumi, Ultima, Craft, Agu voeren XXL. Past misschien ook wel gewoon.
(Even snel gezocht. Kan vast ergens een foutje zitten.)
- Supergrover
- Forum-lid HC
Heb zelf maat 46 raceschoen, maar ik weet dat 'mijn' Shimano R087 t/m maat 52 te leveren is...
-
- Forum-lid
Als je ook nog een brede voet hebt, ik heb nog een paar Sidi Mega mt 48 over.
Als je Campa hebt, wil je echt nooit meer iets anders
-
- Forum-lid
Leef zelf ook op grote voet. Shimano heeft een breed assortiment aan schoenen in grote maten, is mijn ervaring. Grotere winkels hebben vaak wel een en ander in grote maten op voorraad, zodat je wat kunt passen.
Heb overschoenen van Pro, van Shimano en noname neoprenen exemplaren van de discounter om de hoek (http://itek-webwinkel.be/overschoenen-x-tract-1359.html" onclick="window.open(this.href);return false;). Zitten allemaal strak, maar passen wel.
Heb overschoenen van Pro, van Shimano en noname neoprenen exemplaren van de discounter om de hoek (http://itek-webwinkel.be/overschoenen-x-tract-1359.html" onclick="window.open(this.href);return false;). Zitten allemaal strak, maar passen wel.
-
- Forum-lid
Ik heb zelf 46 en heb net de sidi carbon3 oid gekocht. in mt 48 dus fietsschoenen zijn twee maten te klein. rare maatvoering
Ik draag in de normale schoenen maat 45 en in de Sidi fietsschoenen ook maat 45. Bij mij dus niet twee maten te klein.kogelenberg schreef:Ik heb zelf 46 en heb net de sidi carbon3 oid gekocht. in mt 48 dus fietsschoenen zijn twee maten te klein. rare maatvoering
Groeten, Diederik
Dan zijn je normale schoenen te groot, Diederik.bandiet schreef:Ik draag in de normale schoenen maat 45 en in de Sidi fietsschoenen ook maat 45. Bij mij dus niet twee maten te klein.kogelenberg schreef:Ik heb zelf 46 en heb net de sidi carbon3 oid gekocht. in mt 48 dus fietsschoenen zijn twee maten te klein. rare maatvoering
Groeten, Diederik
-
- Forum-lid
Overschoenen van Neopreen kun je vaak prima een maatje kleiner nemen. Ik heb schoenmaat 45 maar gebruik overschoenen maat 43. Mijn reden hiervoor is dat deze beter sluiten. Voor niet-rekbare schoenen geldt dit trouwens niet.Jope147 schreef:Weet iemand of er:
2/ overschoenen bestaan voor die maat? (of voor gewone sportschoenen in het geval ik geen raceschoenen vind...)
It's all about the bike!
-
- Forum-lid
Zoek het maar bij Shimano. Is nog goede kwaliteit ook
In het 'normale leven' heb ik schoonmaat 48. Op de fiets SIdi's maat 49. Overschoenen zijn van Gore. Niet de goedkoopste, maar gaan veel langer me dan mijn vorige (Rogelli). Ervaring leert dat overschoenen voor maat 48/49 goed te te krijgen zijn. Bij schoenen is de keuze wat beperkter.
staal.....what else.....??