Elfstedenkoorts 2013
- daniel1975
- Forum-lid HC
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, niet nu alweer dat gezeik alsjeblieft.
Less is bore
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Alles moet tegenwoordig schijnbaar overhyped worden. Er ligt op een hele boel plaatsen nog nauwlijks ijs, omdat het water zo warm was. Ik kwam gisteren langs de lokale plas hier in Enschede, daar ligt geen vlokje sneeuw op 't ijs, want er is nog helemaal geen ijs. Zijn in het noorden van het land de omstandigheden wel beter.
Met de huidige voorspelling kan er over een week echt geen Elfstedentocht zijn en de weersverwachting meer dan een week vooruit is niet betrouwbaar. 1+1=? Alleen een paar websites en wat kranten die 't vuurtje een beetje aan 't opstoken zijn voor hun persoonlijke gewin.
Met de huidige voorspelling kan er over een week echt geen Elfstedentocht zijn en de weersverwachting meer dan een week vooruit is niet betrouwbaar. 1+1=? Alleen een paar websites en wat kranten die 't vuurtje een beetje aan 't opstoken zijn voor hun persoonlijke gewin.
- razenderoeland
- Forum-lid
amclassic-fan schreef:Alles moet tegenwoordig schijnbaar overhyped worden. Er ligt op een hele boel plaatsen nog nauwlijks ijs, omdat het water zo warm was. Ik kwam gisteren langs de lokale plas hier in Enschede, daar ligt geen vlokje sneeuw op 't ijs, want er is nog helemaal geen ijs. .
Voor alle duidelijkheid.................................de elfstedentocht wordt voornamelijk in friesland geschaatst
Hoe sterk is de eenzame fietser...
...maar vooral buiten Friesland gehypedrazenderoeland schreef:Voor alle duidelijkheid.................................de elfstedentocht wordt voornamelijk in friesland geschaatst
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
- daniel1975
- Forum-lid HC
Helemaal mee eens!timo2.0 schreef:
Zwaar overdreven media-gedoe.
Less is bore
Neem nou dit stukje in het AD: http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/a ... goed.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
Een heel positief verhaal, alleen vergeten ze te vermelden dat het ijs 1,5 cm dik is.
Ik woon trouwens langs de route en vanmorgen vroeg was het hier -4. Dat helpt ook niet echt.
Een heel positief verhaal, alleen vergeten ze te vermelden dat het ijs 1,5 cm dik is.
Ik woon trouwens langs de route en vanmorgen vroeg was het hier -4. Dat helpt ook niet echt.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ach, hier sneeuwt het alweer.....
Less is bore