Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Tom-Jelte Slagter

robbebopper
Forum-lid HC

Gebruikersavatar robbebopper 27 jan 2013 10:44

Nou, voor het eerst in vele jaren een Nederlandse leider in het UCI Worldtour klassement. Misschien is dit een leuke plek om bij te houden hoe het dit jonge Nederlandse talent vergaat gedurende de rest van het seizoen. Gezien zijn mogelijkheden is het ook wel een renner die in bijv. de Amstel Gold race of Luik- Bastenaken-Luik goed voor de dag zou kunnen komen.
In ieder geval zit de winst in de Tour Down under in de pocket.

Livio Livius
Forum-lid HC

Livio Livius 27 jan 2013 10:58

Inderdaad een hele mooie overwinning en klein mannetje (1,69 mtr - 58 kg) maar een grote belofte. Voor de Waalse/Vlaamse klassiekers heb ik zo mijn twijfels, toch eerder de grote, sterke mannen.
What makes the boat go faster?

mtbfool
Forum-lid

mtbfool 27 jan 2013 11:13

Hieper de pieper , dit is een heel mooi begin van het seizoen , jonkies hebben het nu a goed gedaan en op kop in het wereldbeker klassement.

Grtz; mtbfool
250 KM vaste mtb route rond Helmond.
jvandijk1962@gmail.com
http://www.offroadbikers.eu

jeroenkuiper
Forum-lid

Gebruikersavatar jeroenkuiper 27 jan 2013 11:32

mooi om te zien dat de jonge kerels goed presteren bij Blanco. Erg mooie prestatie van Slagter.

Maar ook de 6e plek van Kelderman mag genoemd worden. al met al een topprestatie van Team Blanco!!

Ben benieuwd wat voor moois deze 2 jonge knapen nog in petto hebben voor ons.
Afbeelding

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 27 jan 2013 11:47

En vooral de mannen nu niet kapot-hypen.....
Less is bore

fredhhw
Forum-lid

fredhhw 27 jan 2013 11:53

In zo'n topic horen natuurlijk de beelden:
De overwinning in rit 3
het behalen van de leiderstrui

timo2.0
Forum-lid HC

timo2.0 27 jan 2013 12:04

daniel1975 schreef:En vooral de mannen nu niet kapot-hypen.....
Je kan waarschuwen wat je wil maar dat gaat toch wel gebeuren, zowel het hypen en het wekken van onrealistische verwachtingen als het nodeloos afzeiken en vroegtijdig afschrijven.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

ericpeters
Forum-lid HC

ericpeters 27 jan 2013 12:20

fredhhw schreef:In zo'n topic horen natuurlijk de beelden:
De overwinning in rit 3
het behalen van de leiderstrui
Wat zou Gilbert tegen hem gezegd hebben op de finishlijn? .... "Wie in godsnaam ben jij nou weer?"
Afbeelding

robbebopper
Forum-lid HC

Gebruikersavatar robbebopper 27 jan 2013 16:41

timo2.0 schreef:
Je kan waarschuwen wat je wil maar dat gaat toch wel gebeuren, zowel het hypen en het wekken van onrealistische verwachtingen als het nodeloos afzeiken en vroegtijdig afschrijven.
Tsjongejonge zeg, kunnen jullie nou niet eens een keer proberen ergens van te genieten. Ik ben over het algemeen best rationeel ingesteld, maar volgens mij is dit forum bedoeld voor mensen die van de fiets en van fietsen houden (een hobby zeg maar). Constant alles kapot gaan zitten redeneren heeft weinig meer met hobby te maken.

Als iemand een Worldtour evenement wint, dan is dat een prestatie waar aandacht voor mag zijn. Dat heeft niets met "hypen" te maken. Tom-Jelte heeft een fantastische prestatie geleverd PUNT!

timo2.0
Forum-lid HC

timo2.0 27 jan 2013 17:02

Uit een ander topic in dit forum...
soffatti schreef:
Ernie C. schreef:Slagter wint de Tour Down Under! En natuurlijk flink wat UCI punten voor Blanco en Nederland.
Heel mooi :D
Nu nog minstens 1 overwinning in een Vlaamse klassieker dit voorjaar. :P
Zoals Gesink twee jaar terug een fantastische prestatie neerzette in Oman, maar we weten allemaal hoe daar inmiddels in dit forum over wordt gesproken.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

dickygiovanni
Forum-lid

dickygiovanni 27 jan 2013 17:07

timo2.0 schreef:
Wat is dit nu weer voor onzin. Voor wie is deze waarschuwing? Fans? Pers? Dit is de topsportwereld, welke nogal opportunistisch is. All in the game. Als je daar niet tegen kan moet je ander werk zoeken.. Mooie prestatie van Slagter. Sprintje op een hellende aankomst Gilbert kloppen, en de macht grijpen in de koninginnerit. Geeft de burger moed!

Berrie50
Forum-lid

Berrie50 27 jan 2013 17:11

robbebopper schreef:
timo2.0 schreef:
Tsjongejonge zeg, kunnen jullie nou niet eens een keer proberen ergens van te genieten. Ik ben over het algemeen best rationeel ingesteld, maar volgens mij is dit forum bedoeld voor mensen die van de fiets en van fietsen houden (een hobby zeg maar). Constant alles kapot gaan zitten redeneren heeft weinig meer met hobby te maken.

Als iemand een Worldtour evenement wint, dan is dat een prestatie waar aandacht voor mag zijn. Dat heeft niets met "hypen" te maken. Tom-Jelte heeft een fantastische prestatie geleverd PUNT!
Helemaal mee eens.
Een opsteker voor het Nederlandse fietsen..
Klasse !!

Plaats reactie