Tom-Jelte Slagter
- robbebopper
- Forum-lid HC
Nou, voor het eerst in vele jaren een Nederlandse leider in het UCI Worldtour klassement. Misschien is dit een leuke plek om bij te houden hoe het dit jonge Nederlandse talent vergaat gedurende de rest van het seizoen. Gezien zijn mogelijkheden is het ook wel een renner die in bijv. de Amstel Gold race of Luik- Bastenaken-Luik goed voor de dag zou kunnen komen.
In ieder geval zit de winst in de Tour Down under in de pocket.
In ieder geval zit de winst in de Tour Down under in de pocket.
-
- Forum-lid HC
Inderdaad een hele mooie overwinning en klein mannetje (1,69 mtr - 58 kg) maar een grote belofte. Voor de Waalse/Vlaamse klassiekers heb ik zo mijn twijfels, toch eerder de grote, sterke mannen.
What makes the boat go faster?
Hieper de pieper , dit is een heel mooi begin van het seizoen , jonkies hebben het nu a goed gedaan en op kop in het wereldbeker klassement.
Grtz; mtbfool
Grtz; mtbfool
- jeroenkuiper
- Forum-lid
- daniel1975
- Forum-lid HC
En vooral de mannen nu niet kapot-hypen.....
Less is bore
Je kan waarschuwen wat je wil maar dat gaat toch wel gebeuren, zowel het hypen en het wekken van onrealistische verwachtingen als het nodeloos afzeiken en vroegtijdig afschrijven.daniel1975 schreef:En vooral de mannen nu niet kapot-hypen.....
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
-
- Forum-lid HC
Wat zou Gilbert tegen hem gezegd hebben op de finishlijn? .... "Wie in godsnaam ben jij nou weer?"fredhhw schreef:In zo'n topic horen natuurlijk de beelden:
De overwinning in rit 3
het behalen van de leiderstrui
- robbebopper
- Forum-lid HC
Tsjongejonge zeg, kunnen jullie nou niet eens een keer proberen ergens van te genieten. Ik ben over het algemeen best rationeel ingesteld, maar volgens mij is dit forum bedoeld voor mensen die van de fiets en van fietsen houden (een hobby zeg maar). Constant alles kapot gaan zitten redeneren heeft weinig meer met hobby te maken.timo2.0 schreef:Je kan waarschuwen wat je wil maar dat gaat toch wel gebeuren, zowel het hypen en het wekken van onrealistische verwachtingen als het nodeloos afzeiken en vroegtijdig afschrijven.daniel1975 schreef:En vooral de mannen nu niet kapot-hypen.....
Als iemand een Worldtour evenement wint, dan is dat een prestatie waar aandacht voor mag zijn. Dat heeft niets met "hypen" te maken. Tom-Jelte heeft een fantastische prestatie geleverd PUNT!
Uit een ander topic in dit forum...
Zoals Gesink twee jaar terug een fantastische prestatie neerzette in Oman, maar we weten allemaal hoe daar inmiddels in dit forum over wordt gesproken.soffatti schreef:Heel mooiErnie C. schreef:Slagter wint de Tour Down Under! En natuurlijk flink wat UCI punten voor Blanco en Nederland.
Nu nog minstens 1 overwinning in een Vlaamse klassieker dit voorjaar.
fietsen doe ik net als een prof,
-
- Forum-lid
Wat is dit nu weer voor onzin. Voor wie is deze waarschuwing? Fans? Pers? Dit is de topsportwereld, welke nogal opportunistisch is. All in the game. Als je daar niet tegen kan moet je ander werk zoeken.. Mooie prestatie van Slagter. Sprintje op een hellende aankomst Gilbert kloppen, en de macht grijpen in de koninginnerit. Geeft de burger moed!timo2.0 schreef:Je kan waarschuwen wat je wil maar dat gaat toch wel gebeuren, zowel het hypen en het wekken van onrealistische verwachtingen als het nodeloos afzeiken en vroegtijdig afschrijven.daniel1975 schreef:En vooral de mannen nu niet kapot-hypen.....
Helemaal mee eens.robbebopper schreef:Tsjongejonge zeg, kunnen jullie nou niet eens een keer proberen ergens van te genieten. Ik ben over het algemeen best rationeel ingesteld, maar volgens mij is dit forum bedoeld voor mensen die van de fiets en van fietsen houden (een hobby zeg maar). Constant alles kapot gaan zitten redeneren heeft weinig meer met hobby te maken.timo2.0 schreef:Je kan waarschuwen wat je wil maar dat gaat toch wel gebeuren, zowel het hypen en het wekken van onrealistische verwachtingen als het nodeloos afzeiken en vroegtijdig afschrijven.daniel1975 schreef:En vooral de mannen nu niet kapot-hypen.....
Als iemand een Worldtour evenement wint, dan is dat een prestatie waar aandacht voor mag zijn. Dat heeft niets met "hypen" te maken. Tom-Jelte heeft een fantastische prestatie geleverd PUNT!
Een opsteker voor het Nederlandse fietsen..
Klasse !!