Nog gevallen in 2013 ?
Ik wou gisteren geen topic openen, ik had geen zin om de eerste te zijn.
Maar nu kan ik dus met een gerust hart mijn slippertje opbiechten.
Gisteren ochtend ging ik de deur uit en op de weg zag ik dat er wel een beetje ijs lag.
Maar voordat ik door had dat het dan ook glad was (het was nog vroeg) moest ik al door de bocht.
En dat ging dus niet.
Ik schoof gelijk onderuit en klapte met mijn jukbeen tegen het asfalt.
Gelijk maar terug naar huis gegaan om de schade op te nemen.
Gelukkig geen materiële schade en lichamelijk een schaafwond op mijn wang en pijn in de bovenkaak en het hoofd.
Al met al ben ik er goed vanaf gekomen denk ik.
Maar van mij mag het zomer worden.
Maar nu kan ik dus met een gerust hart mijn slippertje opbiechten.
Gisteren ochtend ging ik de deur uit en op de weg zag ik dat er wel een beetje ijs lag.
Maar voordat ik door had dat het dan ook glad was (het was nog vroeg) moest ik al door de bocht.
En dat ging dus niet.
Ik schoof gelijk onderuit en klapte met mijn jukbeen tegen het asfalt.
Gelijk maar terug naar huis gegaan om de schade op te nemen.
Gelukkig geen materiële schade en lichamelijk een schaafwond op mijn wang en pijn in de bovenkaak en het hoofd.
Al met al ben ik er goed vanaf gekomen denk ik.
Maar van mij mag het zomer worden.
Na een klein valpartijtje in spanje afgelopen februarie hoopte ik dat ik m'n portie weer gehad had, maar helaas niet is minder waar.
Gisterenavond tijdens een stevige training, ik reed op een dijk hier in de buurt(niet heel erg breed), er liepen aan de andere kant van de weg voetgangers en tegenin kwam een auto.
Deze besloot ondanks dat ik eraan kwam(het was donker aan het worden maar ik had gewoon 2 lampjes voorop en 1 achterop) besloot deze toch om de voetgangers in te halen.
Ik moest vol in de remmen om er niet frontaal op te klappen maar daardoor ging ik wel tegen het asfalt aan, de auto heeft waarschijnlijk niet eens gezien dat ik onderuit ging en is dus doorgereden.
Ik ging met 40km/h tegen het asfalt aan, met m'n hoofd als eerste op het asfalt, schade, helm gebroken, kleding kapot gevallen een hersenschudding en flink wat schaaf wonden zit ik nu thuis.
Gelukkig had m'n fiets op wat krasjes op de shifter na niets(heb hem net een maandje) daar was ik wel blij mee.
Had eigenlijk dit weekend een koers maar dat zal helaas niet doorgaan
Gisterenavond tijdens een stevige training, ik reed op een dijk hier in de buurt(niet heel erg breed), er liepen aan de andere kant van de weg voetgangers en tegenin kwam een auto.
Deze besloot ondanks dat ik eraan kwam(het was donker aan het worden maar ik had gewoon 2 lampjes voorop en 1 achterop) besloot deze toch om de voetgangers in te halen.
Ik moest vol in de remmen om er niet frontaal op te klappen maar daardoor ging ik wel tegen het asfalt aan, de auto heeft waarschijnlijk niet eens gezien dat ik onderuit ging en is dus doorgereden.
Ik ging met 40km/h tegen het asfalt aan, met m'n hoofd als eerste op het asfalt, schade, helm gebroken, kleding kapot gevallen een hersenschudding en flink wat schaaf wonden zit ik nu thuis.
Gelukkig had m'n fiets op wat krasjes op de shifter na niets(heb hem net een maandje) daar was ik wel blij mee.
Had eigenlijk dit weekend een koers maar dat zal helaas niet doorgaan
Cube litening super hpc race sram red (total los)
Cube aerium super hpc race ultegra 11spd
Flanders CX ultegra/dura-ace
Ja precies is goed balen, ik ga er maar vanuit dat hij me niet gezien heeft ofiets, al blijft het klote mjah
Cube litening super hpc race sram red (total los)
Gisteren nog voor de start van de AGR in botsing gekomen met een stoeprand. Gelukkig alleen maar wat schaafwonden opgelopen en een kapot fietsshirt, stuurlint en buitenband. Het was m'n eerste valpartij (op het vallen door vergeten uit te klikken na). Daarna nog prima gefietst en bij de finish nog even naar de EHBO geweest. Die hebben de schaafwonden ontsmet en verbonden. Net echt
Keep calm and pedal like you stole it
Iemand besloot gisteren een kliko vlak voor mij op het fietspad te duwen. In het ziekenhuis zijn mijn schaafwonden verzorgd en werd zonder röntgen geconstateerd dat mijn arm niet gebroken was. In de nacht begon de arm op te zwellen en slapen ging niet door de pijn. Ik had ook geen pijnstiller in huis. Vandaag ben ik opnieuw naar het ziekenhuis gefietst en zijn er wel foto's gemaakt. Nu zit mijn arm van schouder tot hand in het gips. De komende weken kan de Tacx dus in de woonkamer blijven staan
Dat is pech hebben Paco! Sterkte met je herstel en misschien een (extra) ventilator neerzetten?!
Vandaag tussen de Wassenaarse slag en Katwijk zag ik een groepje wielrenners staan met politiewagen (in de duinen dus). Iets later kwam er nog een ambulance aangereden. Ik zag niemand liggen. Hopen dat die ambulance puur uit voorzorg langskwam. Het was dan ook wel heel druk vandaag dus dat het een keer fout gaat op zo'n dag lijkt me normaal.
Vandaag tussen de Wassenaarse slag en Katwijk zag ik een groepje wielrenners staan met politiewagen (in de duinen dus). Iets later kwam er nog een ambulance aangereden. Ik zag niemand liggen. Hopen dat die ambulance puur uit voorzorg langskwam. Het was dan ook wel heel druk vandaag dus dat het een keer fout gaat op zo'n dag lijkt me normaal.
Jep ik ook tijdens een toertje in bergen op zoom onderuit gegaan. Ik dacht toch echt dat fietspaden voor fietsers waren en stoepen voor wandelaars? Bleek dat bewuste mevrouw met haar hondje daar anders over dacht.
Ik kwam aan fietsen en moest rechts het fietspad op, nam een wat ruime bocht en zag vrouw/hondje wat later, ontweken maar kon de stoep niet meer ontwijken. Knie kapot, elleboog en hand geschaaft. Gelukkig de fiets enkelt trapper en voorband. Wel zonde van de lange broek, zat juist zo'n fijne zeem in.
Ik kwam aan fietsen en moest rechts het fietspad op, nam een wat ruime bocht en zag vrouw/hondje wat later, ontweken maar kon de stoep niet meer ontwijken. Knie kapot, elleboog en hand geschaaft. Gelukkig de fiets enkelt trapper en voorband. Wel zonde van de lange broek, zat juist zo'n fijne zeem in.