Giro Empire
Zijn er al mensen die deze schoenen enige tijd gebruiken? Ik ben benieuwd naar hun ervaringen. Ik heb de schoenen onlangs gepast, zaten prima. Maar ik ben vooral benieuwd hoe de veters zich houden tijdens (lange) ritten. Ik houd namelijk van strak zittende schoenen..
Ik zou zeggen vooral uitkijken dat je de veters niet te strak aantrekt... De eerste rit dacht ik de veters ook flink strak aan te trekken. Het gevolg was een paar pijnlijke voeten bij thuiskomst!
De schoenen heb ik inmiddels zo'n half jaar in gebruik en behalve de lengte van de veters (te lang) heb ik geen klachten. Wel mis ik soms de mogelijkheid om tijdens het fietsen de schoenen wat losser of strakker te kunnen zetten.
De pasvorm is voor mij echter super.
De schoenen heb ik inmiddels zo'n half jaar in gebruik en behalve de lengte van de veters (te lang) heb ik geen klachten. Wel mis ik soms de mogelijkheid om tijdens het fietsen de schoenen wat losser of strakker te kunnen zetten.
De pasvorm is voor mij echter super.
De maat een pasvorm is vergelijkbaar met deze van Sidi. De schoenen vallen vrij smal uit.Ernie C. schreef:En hoe vallen ze qua maat en pasvorm? De laatste tijd zie ik geregeld leuke aanbiedingen op het net en dit zijn toch wel één van de mooiste schoenen die er te krijgen zijn.
- Serge du Temps
- Forum-lid
Iemand ervaring met maatvergelijking Diadora en Giro? Heb 42 in Diadora en kom dan uit op 42.5 voor de Giro. Wil liever niet in een winkel passen en dan op het net bestellen.