Ename classic 23 maart Zottegem
Het is nog vroeg in het jaar dus niet heel druk. Het leuke aan de tocht is dat je op 20-25 km van de finish bevoorrading hebt met ename bierr600 schreef:Ik ga dit jaar ook voor het eerst meedoen. Ben ook benieuwd naar drukte etc.
Canyon Ultimate CF SLX - Sram Force - Fulcrum R0
Canyon Ultimate AL - in opbouw - Fulcrum R5
Canyon Ultimate AL - in opbouw - Fulcrum R5
-
- Forum-lid
Ik zou in Vlaanderen niet al teveel risico nemen, zeker niet als het nat is. Volgens mij valt het aantal kasseien in Ename Classic wel mee.feskens schreef:ik ben er ook bij, wel even de vraag of iemand weet of er veel kasseien in het parcours zitten. Als dat zo is zet ik er mijn "winterwielen" op in plaats van de carbon set....
nee idd vandaar mijn vraag. Alleen op mijn carbon wielset ligt en net andere cassette waarop mijn fiets beter is afgesteld, vooral met heuveltjes fietst dat fijner. Dus als ik mijn oude wielset wil gebruiken moet ik mijn versnellingen eerst weer af laten stellen daar heb ik eigenlijk geen zin in... Ik las ergens op internet namelijk ook dat er geen kasseien waren in het parcours dus in dat geval zou ik het wel aandurven met mijn carbon wielset.
volgens mij heel weinig kassei en al geen kasseihellingen
http://sport.be.msn.com/cyclingtour/reu ... /parcours/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://sport.be.msn.com/cyclingtour/reu ... /parcours/" onclick="window.open(this.href);return false;
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
Altijd leuk dit soort tocht. Wellicht ben ik er ook maar heb mezelf met tochten in deze streek een beetje overvoert. Ken er langzamerhand beter de weg dan menig Vlaming
Er zullen geen serieuze kasseistroken inzitten
Zorg wel voor een juiste versnelling. De Abeelstraat gaat bij veel wielertoeristen na dik 100 km goed zeer doen. Zeker omdat veel van ons door het weer niet veel gefietst hebben. Hou rekening dat sommige passage toch slecht zijn zoals de Borrestraat. Daarnaast ligt er op dit soort passage vaak klei op de weg.
De Borrestraat NIET verwarren met de Mariaborrestraat! Dat zijn WEL dik 2km kasseien
En na afloop natuurlijk een Zoittegemse Gran Cru
Er zullen geen serieuze kasseistroken inzitten
Zorg wel voor een juiste versnelling. De Abeelstraat gaat bij veel wielertoeristen na dik 100 km goed zeer doen. Zeker omdat veel van ons door het weer niet veel gefietst hebben. Hou rekening dat sommige passage toch slecht zijn zoals de Borrestraat. Daarnaast ligt er op dit soort passage vaak klei op de weg.
De Borrestraat NIET verwarren met de Mariaborrestraat! Dat zijn WEL dik 2km kasseien
En na afloop natuurlijk een Zoittegemse Gran Cru