6600 achterder.
Hallo ik ben op zoek naar een ultegra 6600 achterderailleur. Ik zoek er 1 zonder schade. Mag wel gebruikt zijn maar geen schade. Reageren kan via pm maar ook via mail: nielswisse@zeelandnet.nl.
"Everything will be allright in the end, if everything is not allright it's not the end"
-
- Forum-lid
Lange of korte slag?nelus schreef:Hallo ik ben op zoek naar een ultegra 6600 achterderailleur. Ik zoek er 1 zonder schade. Mag wel gebruikt zijn maar geen schade. Reageren kan via pm maar ook via mail: nielswisse@zeelandnet.nl.
Dankzij het "nieuwe" forum mijn vorige account kwijt.
Dit betreft toch een achterderailleur voor een racefiets... Kun je dit dan niet beter in het gevraagd topic plaatsen bij racefietsen... ![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Het is natuurlijk wel mogelijk om een racefietsderailleur te gebruiken op een mtb, maar ik denk dat je bij te koop gevraagd bij racefietsen de juiste mensen eerder bereikt...
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Het is natuurlijk wel mogelijk om een racefietsderailleur te gebruiken op een mtb, maar ik denk dat je bij te koop gevraagd bij racefietsen de juiste mensen eerder bereikt...