Ik wil mijn BBB-klimcassette monteren, maar snap niets meer van de tussenringen. Eén van die ringen is dunner dan de rest. Het is niet de rong die achter de cassette moet. De ring heeft net als de andere ringen vertandingen.
Wie weet de oplossing? Of kan ik er anders gewoon een tussenring van Shiman0 10 speed tussen zetten?
BBB cassette monteren
- dirtyharry13
- Forum-lid
Ik ken BBB cassettes niet maar voor mijn gevoel tussen het kleinste en de op 1 na kleinste kransje?
Shimano heeft hier een " geintegreerde" vulring op de kleinste.
Evt. foto om eea duidelijk te maken??
Shimano heeft hier een " geintegreerde" vulring op de kleinste.
Evt. foto om eea duidelijk te maken??
Misschien kun je aangeven om welk type van BBB het gaat?
Heb thuis een aantal BBB cassette's liggen en kan wel even kijken hoe het zit met de vulringen.
Heb thuis een aantal BBB cassette's liggen en kan wel even kijken hoe het zit met de vulringen.
Race: Giant TCR en Giant Propel
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity
- BBBcycling.com
- Forum-lid
Beste prjz,
Bij de 10 en 11 speed BBB cassettes heeft de grootste krans in het centrum een kleine offset, de dunnere vulring moet dus naast deze krans worden geplaatst.
Als het niet helemaal duidelijk is, kun je contact opnemen met information@BBBcycling.com en helpen we je graag verder.
Met vriendelijke groet,
Paul
BBB Cycling
Bij de 10 en 11 speed BBB cassettes heeft de grootste krans in het centrum een kleine offset, de dunnere vulring moet dus naast deze krans worden geplaatst.
Als het niet helemaal duidelijk is, kun je contact opnemen met information@BBBcycling.com en helpen we je graag verder.
Met vriendelijke groet,
Paul
BBB Cycling
BBB Cycling: All About Cycling
Dat was het inderdaad, de dunnere vulring moet naast het grootste kransje. Bedankt.BBBcycling.com schreef:Beste prjz,
Met vriendelijke groet,
Paul
BBB Cycling
prj