Mavic kleding maatvoering?
Hallo,
Wie kan mij adviseren m.b.t. de maatvoering van Mavic kleding? Het gaat mij in dit geval om de korte wielrenbroeken.
Uiteraard heb ik de maattabellen al met elkaar vergeleken, maar dit is in de praktijk bepaald geen garantie.
Ter info, ik heb van Santini en Campagnolo maat XL en van Pearl Izumi kan ik maat L aan.
Hoe valt Mavic in vergelijking tot de aangegeven voorbeelden?
Wie kan mij adviseren m.b.t. de maatvoering van Mavic kleding? Het gaat mij in dit geval om de korte wielrenbroeken.
Uiteraard heb ik de maattabellen al met elkaar vergeleken, maar dit is in de praktijk bepaald geen garantie.
Ter info, ik heb van Santini en Campagnolo maat XL en van Pearl Izumi kan ik maat L aan.
Hoe valt Mavic in vergelijking tot de aangegeven voorbeelden?
Mavic broeken vallen wat mij betreft min of meer hetzelfde als Pearl Izumi.
Santini valt in ieder geval een stuk kleiner uit. Ik zou een L adviseren.
Santini valt in ieder geval een stuk kleiner uit. Ik zou een L adviseren.
Heb van het weekend de broeken binnen gehad, zoals hierboven beschreven had zowel L als XL besteld, ik moet zeggen dat ze vrij groot vallen. L zit op zich prima, maar als ik het had geweten had ik liever een M en een L besteld.
Overigens is het veruit de fijnste broek (Mavic Helium) die ik heb, top zeem, mooi pasvorm, goed zwart (dwz niet donker grijs), goede lengte.
Overigens is het veruit de fijnste broek (Mavic Helium) die ik heb, top zeem, mooi pasvorm, goed zwart (dwz niet donker grijs), goede lengte.
www.bikester.nl dat was veruit de goedkoopste die ik kon vinden, scheelde al snel 30 euro. Er stond alleen dat hij dezelfde dag nog verzonden zou worden, maar uiteindelijk waren de maten niet op voorraad en duurde het 2 weken eer dat ze waren verstuurd. Communicatie was verder wel prima, maar reken er dus niet op dat het 100% klopt wat er qua voorraad op de site staat.
Check ook eens het infinity model, dit is het top model. Net iets duurder maar meer comfort!
http://www.basicbikeparts.nl/product/ma ... bib-short/
http://www.basicbikeparts.nl/product/ma ... bib-short/
Weet iemand ook(vast wel
) hoe de shirtjes van mavic vallen.
Ik ben 190 cm en 85 kilo.
lange armen en smalle schouders met een beetje(klein beetje maar!) buikje.
Mijn vraag is of de shirts van Mavic lang genoeg zijn op de rug en bovenal of in de lange mouw versies ze voor mij geschikt zijn.
Ik vind ze gewoon prachtig.Ik heb van Pearl Izumi/Agu/Gore/Cannondale en daar past XL bij mij goed en niet zo superaansluitend.Daar hou ik niet van. We zijn geen twintig meer .Moet wel wat gerieflijk zitten als tourrekreant-fietser die ook wel wat gechanjeerd op de fiets wil zitten.![Cool 8-)](./images/smilies/icon_cool.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Ik ben 190 cm en 85 kilo.
lange armen en smalle schouders met een beetje(klein beetje maar!) buikje.
Mijn vraag is of de shirts van Mavic lang genoeg zijn op de rug en bovenal of in de lange mouw versies ze voor mij geschikt zijn.
Ik vind ze gewoon prachtig.Ik heb van Pearl Izumi/Agu/Gore/Cannondale en daar past XL bij mij goed en niet zo superaansluitend.Daar hou ik niet van. We zijn geen twintig meer .Moet wel wat gerieflijk zitten als tourrekreant-fietser die ook wel wat gechanjeerd op de fiets wil zitten.
![Cool 8-)](./images/smilies/icon_cool.gif)