Ventielverlenger
-
- Forum-lid HC
Enkel om het ventiel te verlengen? hoeveel cm en hoeveel heb je er nodig? heb er meer dan voldoende liggen.
Hoi Robert, bedankt voor je reactie. Ik heb bij mijn nieuwe wielset slechts 1 verlenger bijgeleverd gekregen Het gaat om een 30mm ventielverlenger waar de kern van het ventiel ingeschroefd kan worden.
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd...
-
- Forum-lid HC
Die heb ik zat liggen van Tune, kosten mij 3.50 en ik zou een reserve nemen, ze gaan nog weleens kapot (stuur me maar een pm).
- daniel1975
- Forum-lid HC
En een goede die je bovenop een ventiel kunt schroeven, voor als je onderweg alleen per ongeluk een gewoon ventiel bij je hebt?
Less is bore
Is voor mijn koerswielen dus bij lek gaat er snel een ander wiel in
daniel1975 schreef:En een goede die je bovenop een ventiel kunt schroeven, voor als je onderweg alleen per ongeluk een gewoon ventiel bij je hebt?
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd...
- daniel1975
- Forum-lid HC
Vroeg het ook voor mijzelf -)
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Jorrit je hebt antwoord
Wel het ik standaard en Topeak ventielverlenger bij me. Daarmee kun je tijdens het oppompen je ventiel verlengen, schroef je meteen het ventiel weer dicht en verwijder je de verlenger weer.
Topeak valve extender (aanrader)
http://www.chainreactioncycles.com/Mode ... delID=7356
Zal eens zoeken maar die gooide ik in het verleden altijd weg omdat ik niet heb met een systeem waar je continu met open ventielen rijdt.En een goede die je bovenop een ventiel kunt schroeven, voor als je onderweg alleen per ongeluk een gewoon ventiel bij je hebt?
Wel het ik standaard en Topeak ventielverlenger bij me. Daarmee kun je tijdens het oppompen je ventiel verlengen, schroef je meteen het ventiel weer dicht en verwijder je de verlenger weer.
Topeak valve extender (aanrader)
http://www.chainreactioncycles.com/Mode ... delID=7356
- daniel1975
- Forum-lid HC
Snap nog niet helemaal hoe het werkt, maar het zal wel werken
Gaat idd om een noodoplossing die ik gewoon graag achter de hand heb.
Gaat idd om een noodoplossing die ik gewoon graag achter de hand heb.
Less is bore