Winkel met Mavic en Fizik schoenen
-
- Forum-lid
Goedenavond,
Om een lang verhaalt kort te maken. Ik ben zelf niet woonachtig in de buurt van Amsterdam en was eigenlijk geschrokken toen ik vandaag weer eens langs Lohman ging, om te constateren dat Lohman zijn deuren heeft moeten sluiten. Ik ben er denk ik drie keer geweest de laatste 2 jaar, vanwege hun ruime keuze aan schoenen en kleding.
Heel spijtig voor Lohman, het was wat mij betreft een geweldige fietszaak. Maar nu ben ik echter op zoek naar een andere winkel met vooral een ruime keuze aan fietsschoenen, als dat uberhaupt nog te doen is in deze tijden. Kleding blijft voor mij toch wel iets wat ik wil passen voordat ik het koop, vandaar dat ik het nooit via internet zal kopen.
Ik ben vooral geïnteresseerd in een winkel die zowel Mavic als Fizik schoenen heeft. Het liefst in Noord-Holland. Mocht iemand mij kunnen helpen dan ben ik u dankbaar!
Vriendelijke groet.
Om een lang verhaalt kort te maken. Ik ben zelf niet woonachtig in de buurt van Amsterdam en was eigenlijk geschrokken toen ik vandaag weer eens langs Lohman ging, om te constateren dat Lohman zijn deuren heeft moeten sluiten. Ik ben er denk ik drie keer geweest de laatste 2 jaar, vanwege hun ruime keuze aan schoenen en kleding.
Heel spijtig voor Lohman, het was wat mij betreft een geweldige fietszaak. Maar nu ben ik echter op zoek naar een andere winkel met vooral een ruime keuze aan fietsschoenen, als dat uberhaupt nog te doen is in deze tijden. Kleding blijft voor mij toch wel iets wat ik wil passen voordat ik het koop, vandaar dat ik het nooit via internet zal kopen.
Ik ben vooral geïnteresseerd in een winkel die zowel Mavic als Fizik schoenen heeft. Het liefst in Noord-Holland. Mocht iemand mij kunnen helpen dan ben ik u dankbaar!
Vriendelijke groet.
-
- Forum-lid
Oke bedankt, wellicht daar eens heen om te kijken. Dan zal ik inderdaad eerst even bellen.
-
- Forum-lid
Ik heb ze even gebeld en helaas hebben ze geen fizik schoenen. Was Lohman dan de enige winkel in Nederland met dit aanbod? Dat kan ik mij toch eigenlijk niet voorstellen...
-
- Forum-lid
Via de site van Fizik heb ik deze lijst kunnen vinden: http://www.fizik.it/en/dealers/" onclick="window.open(this.href);return false; . Land kiezen en de optie shoe stockist aanvinken, dus die schoenen op voorraad hebben en/of kunnen bestellen. (De lijst van andere dealers is nog langer.)
CANNONDALE SuperSix EVO sram red
-
- Forum-lid
Volgens mij zijn ze failliet en hebben ze helemaal niks meer, of heb ik dat mis? Het zag ernaar uit alsof de winkel leeg was en ze gesloten waren. Ik kan hun website ook niet meer vinden. Zijn ze op een andere locatie in een kleinere opzet begonnen?Blink45 schreef:Je weet toch wel dat Lohman nog steeds kleding en schoenen verkoopt? Weliswaar niet meer zoveel als vroeger maar volgens mij verkopen ze nog steeds fizik schoenen.
Bedankt Thom, ik zal daar naar kijken. Ik weet hoe de Fizik schoenen zitten, deze vind ik heerlijk. Maar toentertijd had ik ook Mavic schoenen gepast bij Lohman en uiteindelijk daar de R3 van Fizik gekocht. Graag zou ik daarom weer eens Mavic schoenen passen, ik voel me alleen bezwaard om schoenen te passen om vervolgens niets te kopen omdat ik dan toch liever de Fizik schoenen zou dragen (Ik vind de nieuwe R3 schoenen echter zeer lelijk, vandaar dat ik op zoek ben naar iets anders. Ze zitten waarschijnlijk wel nog net zo goed als de eerste serie ).
over lohman, ze zijn inderdaad failliet zie linkje http://www.tweewieler.nl/Retailing/Twee ... -1240281W/" onclick="window.open(this.href);return false;
wbt de schoenen, daar kan ik je niet zo 123 mee helpen....
wbt de schoenen, daar kan ik je niet zo 123 mee helpen....
-Cervelo R2 2015
-Cervelo RS 2010
-Cervelo RS 2010
-
- Forum-lid
Als je dan een zoekt die allebei heeft zou je deze pagina van Mavic kunnen gebruiken en vergelijken of ze er beide hebben.thomwittendorp schreef:Via de site van Fizik heb ik deze lijst kunnen vinden: http://www.fizik.it/en/dealers/" onclick="window.open(this.href);return false; . Land kiezen en de optie shoe stockist aanvinken, dus die schoenen op voorraad hebben en/of kunnen bestellen. (De lijst van andere dealers is nog langer.)
titatovenaar schreef:Bedankt Thom, ik zal daar naar kijken. Ik weet hoe de Fizik schoenen zitten, deze vind ik heerlijk. Maar toentertijd had ik ook Mavic schoenen gepast bij Lohman en uiteindelijk daar de R3 van Fizik gekocht. Graag zou ik daarom weer eens Mavic schoenen passen, ik voel me alleen bezwaard om schoenen te passen om vervolgens niets te kopen omdat ik dan toch liever de Fizik schoenen zou dragen (Ik vind de nieuwe R3 schoenen echter zeer lelijk, vandaar dat ik op zoek ben naar iets anders. Ze zitten waarschijnlijk wel nog net zo goed als de eerste serie ).
CANNONDALE SuperSix EVO sram red
Shit, ik wist helemaal niet dat Lohman failliet was, dat is toch effe schrikken. Ik ben er afgelopen zomer voor het laatst geweest en het viel me wel op dat ze een heel mager aanbod hadden wat racefietsen betreft. Toch wel jammer, was één van de bekendste fietswinkels van Amsterdam.