alternatief voor kettingblad DA FC-7950
Ik ben op zoek naar een alternatief voor een Dura Ace kettingblad FC-7950 50t. Het originele blad is namelijk redelijk duur, min. € 160,-. Heeft iemand ervaring met bladen die - ook qua look and feel- goed passen op het 9750 crankstel? Bijvoorbeeld van FSA of Praxis Works?
-
- Forum-lid
http://www.wielerland.nl/shop/fietsonde ... gblad.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Stronglight maakt uitstekende kettingbladen.
-
- Forum-lid
Ja, wij verkopen dit geregeld bij ons in de winkel als alternatief voor de huidige ultegra of dura ace cranks.
Ook met de andere bladen die stronglight maakt niks anders dan goede ervaringen.
Ook met de andere bladen die stronglight maakt niks anders dan goede ervaringen.
-
- Forum-lid
http://link.marktplaats.nl/676596575" onclick="window.open(this.href);return false;
kijk eens aan; origineel, voor een nette prijs.
kijk eens aan; origineel, voor een nette prijs.
Volgens mij beloofd deze verkoper " Gouden Bloemen " en is reeds 1 dag actief... Bij Bike components in Duitsland zij ze ook niet zo extreem duur als je het origineel wil houden, maar ik kan ook de andere beamen dat de Stronglight bladen gewoon goed zijn.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
Dank voor jullie antwoorden.
ik had via Internet ook een 50/34 (geintegreerd) set gevonden van Praxis Works, kosten € 125,-. kan hier echter in Nederland geen ervaringen van achterhalen en de leverancier (HTM) in DLD kan niet garanderen dat het past. geeft wel aan dat het geen probleem mag zijn als het std. 110 bcd is, maar toch...De kosten voor het origineel bij Bike Components is ook al een stuk goedkoper € 135,-. en ook een goed alternatief. gezien jullie reacties + het feit, dat de 34 nog goed is ga ik voor de Strongliught.
Ben nog wel benieuwd of de levensduur van het blad van Stronglight gelijkwaardig is aan het origineel van Shimano? als jullie hier nog op willen antwoorden...
ik had via Internet ook een 50/34 (geintegreerd) set gevonden van Praxis Works, kosten € 125,-. kan hier echter in Nederland geen ervaringen van achterhalen en de leverancier (HTM) in DLD kan niet garanderen dat het past. geeft wel aan dat het geen probleem mag zijn als het std. 110 bcd is, maar toch...De kosten voor het origineel bij Bike Components is ook al een stuk goedkoper € 135,-. en ook een goed alternatief. gezien jullie reacties + het feit, dat de 34 nog goed is ga ik voor de Strongliught.
Ben nog wel benieuwd of de levensduur van het blad van Stronglight gelijkwaardig is aan het origineel van Shimano? als jullie hier nog op willen antwoorden...