Fiets Forum op Facebook
Als fervent Facebook-gebruiker ben ik zo vrij geweest ons geliefde forum ook een plekje op facebook te geven: www.facebook.com/pages/Fiets-Forum/.
Hopelijk wordt dit initiatief gewaardeerd.
Hopelijk wordt dit initiatief gewaardeerd.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Mijn PERSOONLIJKE mening is falikant tegen. Er staat nu een oproep op voor een forumrit, die hoort IMHO alleen hier op het forum te staan. We hebben hier dit forum met z'n alleen en daar hoort ook niet nog eens een Prikbord op een facebook-pagina bij.
Ik zie geen enkele zinvolle toevoeging/aanvulling door facebook.
Ik zie geen enkele zinvolle toevoeging/aanvulling door facebook.
Less is bore
Kun je lid worden van de Faceboook-pagina zonder lid te zijn van het Fiets-forum? Zo ja, dan vind ik het eigenlijk niet kunnen. Ik ben het eigenlijk wel een beetje met Daniel eens.
Dat is een duidelijke mening. Zolang er geen discussies gevoerd worden op facebook (wat ook niet kant, want deze module heb ik direct uitgeschakeld) zie ik niet in waarom dit geen mooie aanvulling zou kunnen zijn. Juist iets als een kalender zou imho heel goed kunnen werken.
@eelcoz: waarom? Je kan ook lid worden van dit forum als je geen abonnement hebt op fiets magazine. Vind je dat ook onzin?
@eelcoz: waarom? Je kan ook lid worden van dit forum als je geen abonnement hebt op fiets magazine. Vind je dat ook onzin?
Ik waardeer het initiatief enorm maar ik zie ook weinig tot geen meerwaarde.
[quote="Corniel"]
@eelcoz: waarom? Je kan ook lid worden van dit forum als je geen abonnement hebt op fiets magazine. Vind je dat ook onzin?[/quote]
Nee, maar het gaat hier om een forumrit. Mocht er een activiteit worden georganiseerd voor Fiets-abonnees dan zou ik het een beetje raar vinden als ook niet-abonnees zich via het forum zouden kunnen aanmelden.
Ik vind het erg leuk dat je zo'n initiatief neemt, maar je loopt het risico dat je mensen die geen Facebook (willen) gebruiken een beetje buitensluit.
@eelcoz: waarom? Je kan ook lid worden van dit forum als je geen abonnement hebt op fiets magazine. Vind je dat ook onzin?[/quote]
Nee, maar het gaat hier om een forumrit. Mocht er een activiteit worden georganiseerd voor Fiets-abonnees dan zou ik het een beetje raar vinden als ook niet-abonnees zich via het forum zouden kunnen aanmelden.
Ik vind het erg leuk dat je zo'n initiatief neemt, maar je loopt het risico dat je mensen die geen Facebook (willen) gebruiken een beetje buitensluit.
- arnoudrace
- Forum-lid
Prima initiatief, ik verbaas me waarom Fiets niet zelf al actiever inzet op social media... Was een kwestie van tijd...
Canyon ultimate CFSL '16 Rotor/DA 9001 mix, Reynolds Assault + Strike
Canyon Inflite CF
Canyon Inflite CF
- daniel1975
- Forum-lid HC
Corniel, geef eens 3 goede redenen waarom dit iets toe zou voegen aan het FF?
Less is bore
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- daniel1975
- Forum-lid HC
Lol, tegelijk gepost zonder overleg
Less is bore