Een speciaal forum over wielen, naven, banden en aanverwante artikelen.

Help ik kan kom er niet uit...

tuinder
Forum-lid

tuinder 04 jun 2013 22:21

Zoals de titel al aangeeft, ik kom er niet uit welke nieuwe hoge velgen ik moet kopen voor mijn fiets. Ik rij een zwart/fluo gele Wilier Izoard dus qua bestickering enigszins beperkt (persoonlijke mening).

Momenteel staan op de shortlist:

- ACC50 Kuiper wielen zwart zonder stickers (eventueel bestickeren met fluo geel Wilier Tristina)
- Campagnolo Bullit 50
- Mavic Cosmic Carbon SL afgeraden door mijn FM. Terecht??
- Infinito R5AC

Mijn FM kwam met Token wielen aan, maar die vind ik persoonlijk niet mooi.

Mis ik nog wielen die bij mij fiets zouden passen in ongeveer deze prijsklasse. Ik ben behoorlijk leek en zou zomaar een merk kunnen missen.

Alvast bedankt!
Sometimes i feel like giving up...then i remember i have a lot of motherf*ckers to prove wrong

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 04 jun 2013 22:28

Wij hebben heel goede ervaring met Infinito. Wielen zijn erg strak en de gebruikte lagers lopen erg mooi.
Klein probleempje met het achterwiel (minimale hoogteslag) werd perfect opgelost. Binnen 1 werkdag al seintje dat wiel weer klaar stond. Service is mij ook wat waard.

De Mavics zijn niet slecht, alleen zijn het niet de beste naven ter wereld. De Bullets zijn ook zeker niet verkeerd. Campa wielen zijn vrijwel per definitie gewoon goed! Kuipers heb ik geen ervaring mee.
Less is bore

nijkie
Forum-lid HC

Gebruikersavatar nijkie 04 jun 2013 23:19

Fulcrum Red Wind
Shimano RS80 C50

Of een setje handgespaakt met eigen stickers in de kleur Fluo Yellow.

Neem aan dat je carbon-aluminium wielen wilt?
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.

GoldenRatio
Forum-lid

GoldenRatio 05 jun 2013 01:31

Het is heel persoonlijk maar als je al stickers zou willen denk ik dat Black-on-Black mooier is dan geel.

Volgens mij is er een recall actie geweest wat betreft voorvork Wilier Izoard XP.
Betreft alleen bepaalde serienummers, ik weet niet of je daarvan op de hoogte bent?

Einstein
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Einstein 05 jun 2013 09:34

tuinder schreef:Zoals de titel al aangeeft, ik kom er niet uit welke nieuwe hoge velgen ik moet kopen voor mijn fiets. Ik rij een zwart/fluo gele Wilier Izoard dus qua bestickering enigszins beperkt (persoonlijke mening).

Momenteel staan op de shortlist:

- ACC50 Kuiper wielen zwart zonder stickers (eventueel bestickeren met fluo geel Wilier Tristina)
Mijn ervaring met Kuiper zijn goed. Heb ze nu 2 jaar en blijven strak rijden op mijn tita
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein

tuinder
Forum-lid

tuinder 05 jun 2013 17:39

GoldenRatio schreef:Het is heel persoonlijk maar als je al stickers zou willen denk ik dat Black-on-Black mooier is dan geel.

Volgens mij is er een recall actie geweest wat betreft voorvork Wilier Izoard XP.
Betreft alleen bepaalde serienummers, ik weet niet of je daarvan op de hoogte bent?

Klopt, mijn FM had al gebeld voor de recall voordat ik de mail van Wilier zelf had gelezen. Mijn voorvork was van een andere serie. Toch bedankt voor het informeren.

Vandaag de Token wielen in rl gezien, andere stickers dan die ik op internet zag. Stuk mooier en even gekeken hoe ze zouden staan. Staan er echt heel mooi onder, en met een mooie deal zijn de direct besteld.
Sometimes i feel like giving up...then i remember i have a lot of motherf*ckers to prove wrong

cornehagenaars
Forum-lid

cornehagenaars 19 aug 2013 19:52

Ik zou kijken voor de FFWD F4R of F6R wielen in de neutral versie. Kwa service en kwaliteit koop je daar echt geen kat in de zak!

Plaats reactie