Carbon frame rond 1000 -1400 euro
Beste mensen,
Na keer op keer teleurgesteld te zijn geworden door Prorace, ben ik op zoek naar een carbonnen frame. Ik heb een Prorace Deamon Evo, maar dit frame is helaas gebroken tijdens een valpartij. Nu laat Prorace het zwaar afweten in de levering van een nieuw frame en ben ik dus op zoek naar wat anders.
Wat zoek ik dan? Het liefst heb ik een fiets, die je niet zo vaak ziet. Dus zeker geen Trek of Sensa... Het frame moet geschikt zijn voor inwendige DI2 bekabeling, voor mijn Ultegra DI2 groep.
Mijn budget is rond de 1000 - 1400 euro.
Groeten, Diederik
Na keer op keer teleurgesteld te zijn geworden door Prorace, ben ik op zoek naar een carbonnen frame. Ik heb een Prorace Deamon Evo, maar dit frame is helaas gebroken tijdens een valpartij. Nu laat Prorace het zwaar afweten in de levering van een nieuw frame en ben ik dus op zoek naar wat anders.
Wat zoek ik dan? Het liefst heb ik een fiets, die je niet zo vaak ziet. Dus zeker geen Trek of Sensa... Het frame moet geschikt zijn voor inwendige DI2 bekabeling, voor mijn Ultegra DI2 groep.
Mijn budget is rond de 1000 - 1400 euro.
Groeten, Diederik
Ik was van de week bij Bemi Bikes in Purmerend en daar hadden ze hele mooie Orbea Orca frames voor 999,-... Weet niet of ze geschikt zijn voor de DI2, maar misschien is het wat voor je.
- de zwarten
- Forum-lid HC
Schiet Prorace tekort ivm op tijd leveren, of is er garantie in het spel, of...? En ben je gesponsord door Prorace? Ik heb zelf geen aandelen in Prorace, maar om ze om onduidelijke redenen af te branden op een forum...
En juist ivm een nieuw frame zou ik dan op zoek gaan naar een merk met goede service/garantie, zoals Trek.
En juist ivm een nieuw frame zou ik dan op zoek gaan naar een merk met goede service/garantie, zoals Trek.
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
Prorace heeft mij de verkeerde maat geleverd. In eerste instantie al de beloofde levertijden niet gehaald en nu dus een verkeerde levering. De goede maat laat meer dan een half jaar op zich wachten. Daar heb ik geen zin in, dus nu zoek ik een alternatief. Afbranden is niet wat ik doe, want hun fietsen zijn prima. Alleen de service laat te wensen over.
- de zwarten
- Forum-lid HC
Rijd je competitief of niet?
Als je een goed frame wil en geen absolute mainstream, maar wel iets degelijks, denk ik aan een Scott CR1.
Als je een goed frame wil en geen absolute mainstream, maar wel iets degelijks, denk ik aan een Scott CR1.
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
Ben een competitieve toerfietser, dus geen officiële koersen maar ik wil wel een koersfiets waarmee dit kan.
- boswielrenner
- Forum-lid
Wat vind je mooi? Italiaans, Duitse industriele "look", amerikaans, of iets anders?
prijs-kwalitatief is een Canyon frame een aanrader, maar daar rijden veel mensen op.
Wil je een performance racer of een echte koersbak. Hoogte van het balhoofd maakt dan wel uit.
Kortom; je zult met meer info moeten komen.
prijs-kwalitatief is een Canyon frame een aanrader, maar daar rijden veel mensen op.
Wil je een performance racer of een echte koersbak. Hoogte van het balhoofd maakt dan wel uit.
Kortom; je zult met meer info moeten komen.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Bedankt voor de reacties. Ik ga eens bij mijn LBS kijken wat zij kunnen leveren.
Gisteren minimum bod 240 euro, vandaag al op 485 euro, exclusief BTW en veilingkosten..tallguy schreef:Op BVA-Actions worden nog de laatste BeOne Raw-pro frame's geveild. Volgens mij zijn deze di2 proof en kun je waarschijnlijk makkelijk onder de 1.000 euro scoren.