de mooiste helm
Ik heb mijn uitrusting bijna compleet. Alleen nog een helm. En dat vind ik een noodzakelijk maar verschrikkelijk lelijk ding. Kan mij iemand verstellen welke helm een mooi design heeft. Ik zoek een kleine compacte helm. Dus geen paddestoel.
Kan iemand mij een tip geven, wat enigszins een mooie helm is?
Gr Good
Kan iemand mij een tip geven, wat enigszins een mooie helm is?
Gr Good
Een helm moet goed passen! mooi is pas van latere zorg
Dus naar een FM toe en helmen passen. Pasvorm gaat over veiligheid. Als je een helm beschrijft als een verschrikkelijk lelijk ding, dan ga je waarschijnlijk alle helmen niet mooi vinden. Kies er dan een die mooi kleurt bij je fiets.
Dus naar een FM toe en helmen passen. Pasvorm gaat over veiligheid. Als je een helm beschrijft als een verschrikkelijk lelijk ding, dan ga je waarschijnlijk alle helmen niet mooi vinden. Kies er dan een die mooi kleurt bij je fiets.
Live fast; die young. mijn blog
- richard1974
- Forum-lid
Ben je zelf niet in staat om te bepalen wat je mooi vindt?
Het forum is overspoeld met topics waar iedereen zijn mening over fietsen, wielen, bidonhouders en weet ik veel wat wil ventileren.
Allemaal willen we laten weten wat we mooi vinden, wat we zouden wijzigen, wat we zelf zouden kiezen....
Nu vraagt er iemand naar een mooie helm en is het onzin.
Goodfella, kan je eens een foto plaatsen van je fiets?
Kleur is immers best een bepalend factor zoals rob74 terecht aangeeft.
Zonder fiets te zien en zonder hem op een hoofd te zien, vind ik de Casco Attack Road een hele gave.
Zeker "live" met de leren riempjes en strakke details van afwerking.
Is wel aan de prijs, maar vrij uniek.
[img=http://4.bp.blogspot.com/_Om7pveY9p-w/S ... tack_1.jpg]
Allemaal willen we laten weten wat we mooi vinden, wat we zouden wijzigen, wat we zelf zouden kiezen....
Nu vraagt er iemand naar een mooie helm en is het onzin.
Goodfella, kan je eens een foto plaatsen van je fiets?
Kleur is immers best een bepalend factor zoals rob74 terecht aangeeft.
Zonder fiets te zien en zonder hem op een hoofd te zien, vind ik de Casco Attack Road een hele gave.
Zeker "live" met de leren riempjes en strakke details van afwerking.
Is wel aan de prijs, maar vrij uniek.
[img=http://4.bp.blogspot.com/_Om7pveY9p-w/S ... tack_1.jpg]
Catlike vind ik altijd mooi; heeft een niet alledaags design.
[img=http://www.spoke.ie/wp-content/uploads/ ... ressed.jpg]
[img=http://www.spoke.ie/wp-content/uploads/ ... ressed.jpg]
-
- Forum-lid
- Contact
Ik vind deze mooi(en de Whisper trouwens ook):
Mijn Alpe d'HuZes Facebookpagina: Facebook.com/Jordy-van-Baal-fietst-Alpe-Dhuzes-2014. Like & Share!
Fiets jij ook voor het goede doel? Kijk snel hier.
Fiets jij ook voor het goede doel? Kijk snel hier.
Ik vind een helm zelf ook echt verschrikkelijk uitzien maar omdat het wel zo veilig is toch ene aangeschaft.
Ik zelf vond de Lazer Genesis 1 van de mooiste helmen wat te krijgen zijn.
Zo heb ik die dus gekocht met als resultaat dat ik voor volgend jaar weer een Lazer ga kopen
Ik zelf vond de Lazer Genesis 1 van de mooiste helmen wat te krijgen zijn.
Zo heb ik die dus gekocht met als resultaat dat ik voor volgend jaar weer een Lazer ga kopen
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
Do or Do not.. There is no try
Ik ben pas ten val gekomen met m'n fiets en met m'n hoofd tegen een rotswandje gekomen, (tijdens een afdaling).
Lelijk of niet, ik was toch bijzonder blij dat ik een helm droeg. Het kan echt letterlijk je leven redden, vergeet dat ajb niet.
Mooi is voor ieder persoonlijk. Ik draag zelf een Bell. Die staat niet zo heel hoog op je hoofd.
Suc6 met je zoektocht.
Lelijk of niet, ik was toch bijzonder blij dat ik een helm droeg. Het kan echt letterlijk je leven redden, vergeet dat ajb niet.
Mooi is voor ieder persoonlijk. Ik draag zelf een Bell. Die staat niet zo heel hoog op je hoofd.
Suc6 met je zoektocht.
Specialized tarmac sl4 expert
Trek 2.5
Vainqueur du Géant de Provence
Trek 2.5
Vainqueur du Géant de Provence