net vandaag een zeer mooie,zwarte( naakte) fiets in de etalage zien staan maar de naaktheid was wel met een mooi laagje blinkende verf (v ernis) over gespoten.
Nu is mijn vraag welk merk van racefietsen heeft Assos overgenomen. Enkele weken of maande hebben zij een overname gedaan van ik dacht een niet zeer goed gekend merk.. Kan iemand mij de naam van fietsmerk , wat wordt overgenomen,bekend maken . Dank U
Assos racefietsen
Wat zijn tracefietsen? Zijn dat racefietsen met een GPS-sensor erin ofzo?
Campagnolo Ultra Dork
-
- Forum-lid
Staat in het bericht.Een super stijf maar oncomfortabel zeem heeft immers geen zin, tenzij je traint voor de 1 km sprint.
Ja ik merkte een naam op de vork die leek op campagnolo , was slecht leesbaar, maar het was dan campionissimi.. Voorts ook
een naam gelezen welke begon met een G en enkele oo's dus dat zal dan wel goomah geweest zijn . Ook een nummer was aanwezig op het kader maar dat was ook voor mij onleesbaar.Nu alles klaar voor mij is moet het zeker deze fiets geweest zijn. Maar ik dacht dat deze fiets nog een product was van de vorige eigenaar met dan de nieuwe benamingen erop.Maar blijkbaar is het een eigen concept van ASSOS en hebben deze geen fietsfabrikant overgenomen. bedankt
een naam gelezen welke begon met een G en enkele oo's dus dat zal dan wel goomah geweest zijn . Ook een nummer was aanwezig op het kader maar dat was ook voor mij onleesbaar.Nu alles klaar voor mij is moet het zeker deze fiets geweest zijn. Maar ik dacht dat deze fiets nog een product was van de vorige eigenaar met dan de nieuwe benamingen erop.Maar blijkbaar is het een eigen concept van ASSOS en hebben deze geen fietsfabrikant overgenomen. bedankt
-
- Forum-lid
Als het goed is staat er ergens rechtsboven je post een button : "Wijzig"ottorongo schreef:Havana ;
Ik begreep eerst niet zo goed wat U bedoelde met tracefietsen maar bij nader toekijken stel ik vast dat ik een tipfout heb gemaakt die ik zelf niet opgemerkt had . Mijn excuses
Dan kun je zo zelf je titel /post aanpassen.