Velomediane Criquielion, 24 aug, La Roche, Belgie
Zijn er nog forumleden die dit jaar meedoen? Ik ga dit jaar voor de 5e keer meedoen. Heb er enorm veel zin in.
Groeten, Diederik
Groeten, Diederik
Laatst gewijzigd door bandiet op 22 aug 2013 11:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik denk dat het parcours niet eens zoveel zwaarder is, maar het wordt zwaarder omdat dit een echte cyclo is. Veel mensen willen toch een mooie tijd neerzetten en daardoor ontstaan er groepjes, wordt er stevig doorgereden en kort gestopt. Dit maakt het zwaar. Niets belet je om de tocht als een toertocht te rijden en dan is het wel vergelijkbaar met LBL.sob schreef:Ik twijfel nog.Ik heb dit jaar voor het eerst 2 keer meegedaan aan de TT van LBL(170km),in April en afgelopen Zaterdag,ik vind dit 2 mooie tochten maar deze cyclo schijnt nog een paar gradaties zwaarder te zijn toch??
Goedkope startbewijzen voor gran fondo's, bezoek de CycloWorld SHOP
-
- Forum-lid
ik heb me ingeschreven, zou eerste keer zijn.
lijkt me geweldige tocht om te rijden.
lijkt me geweldige tocht om te rijden.
Ik heb nog 2 vragen voor de kenners:
Zijn de wegen van ongeveer dezelfde matige kwaliteit als rondom Luik?
Als ik me vantevoren inschrijf sta ik dan voor het vak waar mensen staan die zich terplekke inschrijven?
Ik weet dat het eerste vak is voor de rijders met "vooraan",maar ik hoorde dat de rijders die zich terplekke inschrijven helemaal achteraan starten.En dat als je je hebt voor ingeschreven je gewoon vooraan kan gaan staan (mits vroeg aanwezig)?
Zijn de wegen van ongeveer dezelfde matige kwaliteit als rondom Luik?
Als ik me vantevoren inschrijf sta ik dan voor het vak waar mensen staan die zich terplekke inschrijven?
Ik weet dat het eerste vak is voor de rijders met "vooraan",maar ik hoorde dat de rijders die zich terplekke inschrijven helemaal achteraan starten.En dat als je je hebt voor ingeschreven je gewoon vooraan kan gaan staan (mits vroeg aanwezig)?
-
- Forum-lid
Ik ga dit jaar voor mijn 6e Criq.
De wegen zijn ook rond La Roche van Ardense, dus matige, kwaliteit. Vorige week hebben wij een deel van de Criq genietend onder lekker zomerse omstandigheden gereden. Vooral de afdaling terug naar La Roche aan het eind van het eerste rondje is nog altijd zeer slecht. De afdaling vanaf Villers St Gertrude is onder handen genomen, maar ligt vol met fijn grind. Dit wordt echt oppassen geblazen in de bochten! Verder lag de weg door Malempré open. Ben benieuwd of dit volgende week klaar is of dat we Malempré en dan ook de Cote de Malempré dit jaar niet aan doen.
Volgens mij is er voor de niet-bevoorrechtigden 1 groot startvak. Dus schrijf je ter plekke in en ga je vroeg het startvak in, dan sta je gelijk achter het vak "prioritaire". Een paar minuten voor de start mag het grote vak aansluiten bij de "prioritaire". Zelf schat ik het aantal renners en rensters in het bevoorrechte vak op max 400.
De wegen zijn ook rond La Roche van Ardense, dus matige, kwaliteit. Vorige week hebben wij een deel van de Criq genietend onder lekker zomerse omstandigheden gereden. Vooral de afdaling terug naar La Roche aan het eind van het eerste rondje is nog altijd zeer slecht. De afdaling vanaf Villers St Gertrude is onder handen genomen, maar ligt vol met fijn grind. Dit wordt echt oppassen geblazen in de bochten! Verder lag de weg door Malempré open. Ben benieuwd of dit volgende week klaar is of dat we Malempré en dan ook de Cote de Malempré dit jaar niet aan doen.
Volgens mij is er voor de niet-bevoorrechtigden 1 groot startvak. Dus schrijf je ter plekke in en ga je vroeg het startvak in, dan sta je gelijk achter het vak "prioritaire". Een paar minuten voor de start mag het grote vak aansluiten bij de "prioritaire". Zelf schat ik het aantal renners en rensters in het bevoorrechte vak op max 400.
- arnoudrace
- Forum-lid
Ga niet, zou in voorste vak kunnen starten maar fam gaat voor dit jaar
Voorste vak is voor genodigden of, zoals in mijn geval op basis van eerdere prestaties (gouden everzwijn ) maakt niet uit of je voorinschrijft of terplekke.
Voorste vak is voor genodigden of, zoals in mijn geval op basis van eerdere prestaties (gouden everzwijn ) maakt niet uit of je voorinschrijft of terplekke.
Canyon ultimate CFSL '16 Rotor/DA 9001 mix, Reynolds Assault + Strike
Canyon Inflite CF
Canyon Inflite CF
A.s. Zaterdag ben ik er ook te vinden samen met m'n pa. Beetje balen dat er kans op regen is maar zolang het niet zoals 2 jaar geleden wordt vind ik het best, toen regende het zo'n beetje heel de dag...
Scott Foil 20 2013
Sram Red/Force 22
Zipp SL Stem
Ritchey Neo Classic
Fizik Antares R3
Sram Red/Force 22
Zipp SL Stem
Ritchey Neo Classic
Fizik Antares R3