Bottecchia
Hi,
iemand enige recente ervaring met dit merk ?
Het is een merk met een sterk verleden, maar vind eigenlijk weinig info over de huidige modellen.
Op de site Italiaanseracefietsen worden de Bottecchia's vanop Eurobike getoond.
Erg mooi, maar verder weet ik eigenlijk weinig, ttz niets.
alvast bedankt voor jullie input.
Karl
iemand enige recente ervaring met dit merk ?
Het is een merk met een sterk verleden, maar vind eigenlijk weinig info over de huidige modellen.
Op de site Italiaanseracefietsen worden de Bottecchia's vanop Eurobike getoond.
Erg mooi, maar verder weet ik eigenlijk weinig, ttz niets.
alvast bedankt voor jullie input.
Karl
ze waren ook op de Bike Motion , zeker schitterende fietsen zit er namelijk nu ook serieus naar te kijken .
Alleen is van de EMME 2 bijna niets te vinden op het internet wel wat meer van de Mille die ook schitterend is .
Ben ook erg nieuwsgierig naar ervaringen van een van deze twee modellen.
Alleen is van de EMME 2 bijna niets te vinden op het internet wel wat meer van de Mille die ook schitterend is .
Ben ook erg nieuwsgierig naar ervaringen van een van deze twee modellen.
Dacht dat het merk vanuit een Amerikaanse distributeur of importeur weer wat nieuw leven ingeblazen is en van daaruit wellicht nu aan een kleine comeback bezig is.
De USA modellen zijn meestal chinese carbon frames. Niets mis mee overigens, maar ook niets bijzonders.
De USA modellen zijn meestal chinese carbon frames. Niets mis mee overigens, maar ook niets bijzonders.
-
- Forum-lid
In de tijdrit naar de Krohnplatz afgelopen Giro werd er gewonnen op een Bottechia. En nog wel door een bijna 40 jarige knakker (Garzelli) . Moeten dus wel goeie fietsen zijn lijkt me..
-
- Forum-lid
ik weet niet waar je vandaan komt maar hier in het noorden zijn nog wel wat fietsenmakers met fietsen van dit merk
CANNONDALE SuperSix EVO sram red
Ik kwam deze fiets als interessant toekomstig raspaardje tegen.
http://www.bottecchia.com/it/prodotti/c ... MALET.html
Helaas helemaal geen gebruikerservaring over te vinden.
Iemand hier die wellicht iemand kent die iemand gezien heeft die op zo'n fiets heeft gezeten?
http://www.bottecchia.com/it/prodotti/c ... MALET.html
Helaas helemaal geen gebruikerservaring over te vinden.
Iemand hier die wellicht iemand kent die iemand gezien heeft die op zo'n fiets heeft gezeten?
Gazelle Trendy 7 speed, RVS velgen
- Jaap Telder
- Forum-lid
- de zwarten
- Forum-lid HC
Lijkt me zelfde frame als een Merida reacto evo:
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®