Aangezien de programma1s van Bryton meestal kuren heeft wil ik dus van Bryton af en ga ik maar eens overstappen naar Garmin denk ik
Maar nu komt het
Welke wordt het
De prijzen liggen redelijk bij elkaar en ik vind ze dus allemaal erg duur en wil zeker geen spijt krijgen dat ik de verkeerde keuze maak
Ik heb een ant+ hartslagband dus die heb ik niet nodig.
Nu heb ik bij de rider 50 de navi functie misschien max 3x gebruikt in de ca 2 jaar wat ik hem gehad heb.
Nu vraag ik me af wat wijsheid is en wat nu wel en niet kan met bijv de standaard edge 810?
Kan ik zonder uitbreiding van kaarten bijvoorbeeld in Italie altijd terug navigeren naar het begin punt?
Als dat namelijk zo is dan is de keuze denk ik vlug gemaakt en pak ik de Edge 810.
Ik heb weinig zin in die extreem dure kaarten en als het dan toch moet is misschien de 800 ook een goede keuze en dan met Europa kaart kopen.
En kan de edge510 ook naar beginpunt terug navigeren? want dan is dit namelijk ook een goede optie mits dit goed werkt want hier in NL is de kans klein dat ik wil navigeren want hier vind je de weg altijd wel via een bord
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)