Waarom? goedkeuring
Ik ben sinds kort actief op dit forum, heb een paar posts geplaatst zonder problemen.
iemand een pb gestuurd, ook zonder probleem, maar nu kan ik niet meer posten zonder een vervelende melding dat het eerst goedgekeurd moet worden en dat ik dan bericht krijg.
Een pb verstuurd, een bericht geplaatst en niets meer horen, kan ze ook niet terugvinden.
De lol van dit forum is er voor mij al een beetje af, we leven toch niet in een censuur staat.
iemand een pb gestuurd, ook zonder probleem, maar nu kan ik niet meer posten zonder een vervelende melding dat het eerst goedgekeurd moet worden en dat ik dan bericht krijg.
Een pb verstuurd, een bericht geplaatst en niets meer horen, kan ze ook niet terugvinden.
De lol van dit forum is er voor mij al een beetje af, we leven toch niet in een censuur staat.
Ridley Fenix C20- 2015 / MBK Super Mirage 105 / Giant XTC
Als je blijft trappen, kom je vooruit !
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Je hoeft niet meteen in de hoogste boom te klimmen..
Ik schat zo in dat je een bericht in het verkoopgedeelte wilde plaatsen? Dat wordt automatisch geblokkeerd door de software als je niet aan de regels voldoet, door de ietswat lompe implementatie kan je ook niet op bestaande topics reageren.
Ik schat zo in dat je een bericht in het verkoopgedeelte wilde plaatsen? Dat wordt automatisch geblokkeerd door de software als je niet aan de regels voldoet, door de ietswat lompe implementatie kan je ook niet op bestaande topics reageren.
[quote="amclassic-fan"]Je hoeft niet meteen in de hoogste boom te klimmen..
Ik ben beslist niet in de hoogste boom geklommen, want ik heb hoogte vrees
@amclassic-fan bedankt voor je snelle reactie, maar ik blijf het verbazend vinden dat een pb op een verkooptopic eerst zonder problemen wordt verzonden en een tweede pb op hetzelfde topic eerst moet worden goedgekeurd, terwijl dit enkel een bevestiging van de eerste pb was.
Ben ook aktief geweest op andere fora en heb dit nog nooit ervaren, vandaar mijn reactie.
Ik ben beslist niet in de hoogste boom geklommen, want ik heb hoogte vrees
@amclassic-fan bedankt voor je snelle reactie, maar ik blijf het verbazend vinden dat een pb op een verkooptopic eerst zonder problemen wordt verzonden en een tweede pb op hetzelfde topic eerst moet worden goedgekeurd, terwijl dit enkel een bevestiging van de eerste pb was.
Ben ook aktief geweest op andere fora en heb dit nog nooit ervaren, vandaar mijn reactie.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Om hier iets te mogen (kunnen) verkopen moet je aan enkele kleine regeltjes voldoen.
Aan minimum 2 ervan voldoe jij op dit moment nog niet.
- Meer dan 1 maand geregistreerd zijn
- Minimum 25 posts hebben.
Nog even geduld dus.
Alle info: http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php?f=15&t=14747
Aan minimum 2 ervan voldoe jij op dit moment nog niet.
- Meer dan 1 maand geregistreerd zijn
- Minimum 25 posts hebben.
Nog even geduld dus.
Alle info: http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php?f=15&t=14747
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
@icsmt
Ik wou niets verkopen, reageerde op een verkoopadvertentie om iets te kopen en de zaak af te handelen.
De regels voor verkoop had ik gelezen, of geldt dit ook voor aankoop van te koop aangeboden spullen.
Ik wou niets verkopen, reageerde op een verkoopadvertentie om iets te kopen en de zaak af te handelen.
De regels voor verkoop had ik gelezen, of geldt dit ook voor aankoop van te koop aangeboden spullen.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
@amclassic-fan
Mijn laatst verstuurde pb aan de verkoper kreeg de melding van goedkeuring en is compleet verdwenen staat niet in mijn postvak uit.
Toen heb ik via het topic gereageerd om de verkoper te zeggen dat ik betaald had en mijn pb waarschijnlijk zoek is en toen kreeg ik weer een melding voor goedkeuring, volgens mij is dit bericht nu ook zoek.
En zoals @carel meldt, ben ik mij niet bewust dat ik ergens in strijd met regels heb gehandeld.
Mijn laatst verstuurde pb aan de verkoper kreeg de melding van goedkeuring en is compleet verdwenen staat niet in mijn postvak uit.
Toen heb ik via het topic gereageerd om de verkoper te zeggen dat ik betaald had en mijn pb waarschijnlijk zoek is en toen kreeg ik weer een melding voor goedkeuring, volgens mij is dit bericht nu ook zoek.
En zoals @carel meldt, ben ik mij niet bewust dat ik ergens in strijd met regels heb gehandeld.
Na lange periode probleemloos te hebben gepost, ging het vandaag denk ik weer mis.
In het topic Vandaag gefietst wilde ik een bericht plaatsen met een link naar Endomondo, na het bericht geschreven te hebben, kreeg ik bij bevestig de melding dat mijn bericht eerst goedgekeurd dient te worden. Daarna bij het topic kilometerstand 2013 mijn wijziging ingevoerd en bevestigd, dit bericht werd direct geplaatst.
Mijn vraag, waarom het ene bericht goedkeuren en een andere bericht zonder meer plaatsen?
Heeft dit met de verhuizing of met spam te maken?
Of zit er ergens een foutje?
We zien en horen 't wel, maar ik vind het vreemd.
In het topic Vandaag gefietst wilde ik een bericht plaatsen met een link naar Endomondo, na het bericht geschreven te hebben, kreeg ik bij bevestig de melding dat mijn bericht eerst goedgekeurd dient te worden. Daarna bij het topic kilometerstand 2013 mijn wijziging ingevoerd en bevestigd, dit bericht werd direct geplaatst.
Mijn vraag, waarom het ene bericht goedkeuren en een andere bericht zonder meer plaatsen?
-
- Forum-lid
Waarschijnlijk moet dat bericht worden gecontroleerd omdat er een link in staat en het spam filter dat er dus al uit pikt, in dit topic staat wat meer informatie daarover.
Tevens staat er dus ook in dat je een mail kunt sturen naar forum@fiets.nl met het probleem.
Tevens staat er dus ook in dat je een mail kunt sturen naar forum@fiets.nl met het probleem.
CANNONDALE SuperSix EVO sram red
Ik heb een goede vijf en een half honderd posts geplaatst en dit nog niet meegemaakt tot zonet. Is dit iets nieuws? Zit er ergens een fout? Wel vreemd dat dit gebeurt. Ben benieuwd.Zeeuw54 schreef:Na lange periode probleemloos te hebben gepost, ging het vandaag denk ik weer mis.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Dat verklaart een hoop. Maakt me dan ook niet uit. Beter zo dan alle spam die erin gepompt wordt. Ben blij dat ik ze niet te zien krijgmackersv2.0 schreef:Zouden we dit niet doen dan was het forum compleet onleesbaar.
Nu worden bijna alle spamposts en een enkele echte post gefilterd enn in de wachtrij geplaatst, inderdaad als daar b.v. links in voorkomen.Kijk voor de lol eens op de laatste pagina van de ledenlijst, en zie wat zich de laatste paar uur geregistreerd heeft.Deze namen hebben allemaal minimaal één spampost getracht te plaatsen, en die worden bijna allemaal uitgefilterd.
1½ uur geleden heb ik minimaal een post of 120 verwijderd (ik krijg ze helaas wél te zien,) er er staan er nu al weer meer dan zestig in de wachtrij....
Voor de omzetting was er toch veel minder spam? Hoe komt het dat het nu zo overdadig aanwezig is?
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/