Wat is jullie advies?
Nu kopen, of nog eventjes wachten op aanbiedingen? Ik zie al verschillende prijzen op internet komen, maar weet niet of het nog meer omlaag gaat en of dealers nu al omlaag gaan met modellen van 2013.
Ik woon in zuid Limburg en misschien weet iemand van jullie al een FM die goed afgeprijsd heeft...
Groetjes Roy
Nu kopen 2013 model of wachten?
-
- Forum-lid
wachten tot na eurobike
-
- Forum-lid HC
En dan naar de kerstshow bij Salden
Math Salden in Limbricht is een bekende als het om lage prijzen gaat. Maar ik zou idd nog even wachten tot na Eurobike (en misschien zelfs Bike Motion?). Dan wordt ook duidelijk wat de verschillen zullen zijn tussen een 2013 en een 2014 model. Is het alleen een ander kleurtje of verandert er ook technisch iets?
Succes!
Succes!
Time is (almost) on my site
Als je nu koopt kan je er wel nog een paar zomerse ritjes mee maken, dat is ook wat waard
En het hangt er denk af aan welke fiets je zit te denken, als het een fiets is met een groep die volgend jaar niet verandert en er nu al een aanbieding is, waarom dan wachten??
En het hangt er denk af aan welke fiets je zit te denken, als het een fiets is met een groep die volgend jaar niet verandert en er nu al een aanbieding is, waarom dan wachten??
Ja ik heb een fiets Tumblr
Misschien stomme vraag, maar hoe snel reageren retailers op nieuwe modellen? Ik werk in de electronica en daar is het vrijwel een dag later na een aankondiging, ik kan me voorstellen dat het bij fietsen langer nodig heeft omdat er veelal maar details veranderen.. Ik zie wel dat TREK zijn prijzen voor 2013 modellen heeft aangepast overal, maar de rest vind ik wat lastig zoeken.
Ik zoek een beginnersfiets, prijsklassen 1000/1300 denk dat daar ook niet zo heel veel in zal zitten, maar ik wacht zeker even deze week af
Thanks alvast.
Ik zoek een beginnersfiets, prijsklassen 1000/1300 denk dat daar ook niet zo heel veel in zal zitten, maar ik wacht zeker even deze week af
Thanks alvast.
-
- Forum-lid
Dat ligt maar net aan de aanbieder. Daar kan je geen peil op trekken.Ikke1980 schreef:Misschien stomme vraag, maar hoe snel reageren retailers op nieuwe modellen? Ik werk in de electronica en daar is het vrijwel een dag later na een aankondiging, ik kan me voorstellen dat het bij fietsen langer nodig heeft omdat er veelal maar details veranderen.. Ik zie wel dat TREK zijn prijzen voor 2013 modellen heeft aangepast overal, maar de rest vind ik wat lastig zoeken.
Thanks alvast.
Het kan zijn dat jouw specifieke maat niet of heel moeilijk te krijgen is in de uitverkoop. Kan ook dat een bepaald model/uitvoering/kleur er gewoon niet meer is.
Als je echter zoveel mogelijk waar voor je geld wilt hebben dan moet je wachten en veel rondkijken en gewoon eentje kopen die je aanstaat en waarvan je denkt dat de prijs goed is.
Ik ben ook zoekende alleen dan naar een MTB de racefiets ben ik al over uit
Maar er wordt nu al genoeg gedaan
Tot nu toe de gene met de beste prijzen was toch BOC in aken en Salden maar die heeft altijd wel redelijke prijzen.
Morgen eens kijken bij salden of er nog wat te handelen is maar ik gok van niet
Maar er wordt nu al genoeg gedaan
Tot nu toe de gene met de beste prijzen was toch BOC in aken en Salden maar die heeft altijd wel redelijke prijzen.
Morgen eens kijken bij salden of er nog wat te handelen is maar ik gok van niet
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike