de garmin of toch de mio
-
- Forum-lid
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw hier en heet alex
ben een hardloper , maar wil er ook bij gaan fietsen en ben dus opzoek naar een goede navigatie
Zoals ik al heb gelezen zijn er dus eigenlijk 2 de garmin edge of de mio cycle
Nu is mijn vraag aan jullie welke is: de betere
: De makkelijkste
: En in welke kan je zelf route,s / tracks / koersen toe voegen
Heb gelezen dat je bij garmin een heleboel kan downloaden van kaarten, en bij de mio dus niet, maar kan je wel fiets route,s op bijzetten??
M.V.G. A.kramer
Ik ben nieuw hier en heet alex
ben een hardloper , maar wil er ook bij gaan fietsen en ben dus opzoek naar een goede navigatie
Zoals ik al heb gelezen zijn er dus eigenlijk 2 de garmin edge of de mio cycle
Nu is mijn vraag aan jullie welke is: de betere
: De makkelijkste
: En in welke kan je zelf route,s / tracks / koersen toe voegen
Heb gelezen dat je bij garmin een heleboel kan downloaden van kaarten, en bij de mio dus niet, maar kan je wel fiets route,s op bijzetten??
M.V.G. A.kramer
Het zijn beide prima dingen met kuren. De Mio is eenvoudiger. Op beide kan je naar hartenlust tracks toevoegen. Als je van de trainingsgegevens bent neem je de Garmin, als je meer een toeristische inslag hebt zou ik de Mio aanraden.
-
- Forum-lid
qua training heb ik al een hardloop horloge welke ant+ ondersteund, en die ook ingesteld kan worden voor fietsen.
dus kan er later altijd nog een cardans sensor op plaatsen .
dus kan er later altijd nog een cardans sensor op plaatsen .
Garmin idd meer voor data freaks, Mio meer geschikt voor recreatieve fietser en heeft een zeer leuke Surprise Me functie
Welke Mio heb je het dan over? De 505 is niet heel veel groter dan de Edge 800/810.sloeren schreef:Dan denk ik dat de navigatiefunctie het belangrijkst voor je is... Kijk je ook naar wat je het mooist vindt?! Ik laat de Mio vaak thuis omdat het best een groot ding is.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Rij zelf met de 505 hc van Mio , en ben er meer dan tevreden over !! navi werkt prima , makkelijk om routes toe te voegen en ook alle gegevens die me verschaft worden vindt ik meer dan genoeg .
Het fijne is dat al je gegevens via Wifi van je mio naar je computer gestuurd worden .
Het fijne is dat al je gegevens via Wifi van je mio naar je computer gestuurd worden .
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid HC
Mss even wachten er komt namelijk een nieuwe Garmin uit "Edge Touring" http://www.dcrainmaker.com/2013/08/garm ... puter.html
What makes the boat go faster?