Waar in de kerstvakantie met racefiets
Ik heb een keer in januari in Málaga gezeten. Het was er toen niet echt lekker fietsweer. Vaak bewolkt, tussen de 15 en 20 graden, veel wind en af toe regen. Ik zou toch dan toch liever naar de Canarische eilanden gaan. Of Israël, het lijkt me ook wel eens geinig om daar te fietsen.
Live fast; die young. mijn blog
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
Canarische eilanden zonder twijfel. De kans op slechter weer is een stuk kleiner dan Malaga of de rest van Spanje of bijvoorbeeld Portugal.
Ik train al 10 jaar op de Canarische eilanden en in feite maar 1 verregende dag (sneeuw) gehad. Dat wel steeds in maart, In december/januari iets meer kans op wat minder meer.
Israël geen ervaring mee, maar wel iets zuidelijker namelijk Jordanië en was best verrassend.
Ik train al 10 jaar op de Canarische eilanden en in feite maar 1 verregende dag (sneeuw) gehad. Dat wel steeds in maart, In december/januari iets meer kans op wat minder meer.
Israël geen ervaring mee, maar wel iets zuidelijker namelijk Jordanië en was best verrassend.
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........
Zou verboden moeten worden..........
-
- Forum-lid HC
Als je de bergen overslaat dan kun je met lange broek overal in zuid europa fietsen.
10 a 15 graden komt dan toch vrij veel voor.
10 a 15 graden komt dan toch vrij veel voor.
Kerst 2012 was fietsen in korte broek op Mallorca (is mij verteld). 25 graden.
Ook prima kwa fietsverhuur. Bij de Costa Blanca (Moraira) kan je ook prima fietsen (vasteland) en heb je ook goed weer met kerst. Misschien geen garantie op 25 graden, die heb je alleen bij de Canarische eilanden denk ik.
Ook prima kwa fietsverhuur. Bij de Costa Blanca (Moraira) kan je ook prima fietsen (vasteland) en heb je ook goed weer met kerst. Misschien geen garantie op 25 graden, die heb je alleen bij de Canarische eilanden denk ik.