Planning 2014
-
- Forum-lid
Het is nog vroeg en het seizoen is nog niet helemaal ten einde maar er zijn al plannen voor volgend jaar.
Ronde van Vlaanderen en dan naar Parijs Roubaix de dubbel rijden. Wellicht dan in Juni de 3 Ballons.
Iemand ook al plannen aan het maken of is het nog te vroeg hiervoor?
Ronde van Vlaanderen en dan naar Parijs Roubaix de dubbel rijden. Wellicht dan in Juni de 3 Ballons.
Iemand ook al plannen aan het maken of is het nog te vroeg hiervoor?
Nee natuurlijk is het niet te vroeg
Programma voor komend seizoen staat al min of meer vast
- februari week Gran Canaria
- Waalse Pijl (langste versie)
- paar dagen Eifel
- fietsweek met o.a. Stelvio met als toetje de GF Giordana (hoofddoel)
- paar keer naar Tecklenburg
Helaas zit een zomervakantie er verder niet in, dit heeft ermee te maken dat Havana Junior nummer 2 geboren zal worden eind oktober. In de zomer wordt het waarschijnlijk 2 weken vakantiehuisje in Lochem. Ach, daar kun je waarschijnlijk ook mooi fietsen maar het is geen Provence
- paar dagen Eifel
Helaas zit een zomervakantie er verder niet in, dit heeft ermee te maken dat Havana Junior nummer 2 geboren zal worden eind oktober. In de zomer wordt het waarschijnlijk 2 weken vakantiehuisje in Lochem. Ach, daar kun je waarschijnlijk ook mooi fietsen maar het is geen Provence
Ben nog aan het plannen
Maar de Joop Zoetemelk Classic en de Marmotte gaan er ook dit jaar weer inzitten.
Verder wil il nog een leuk doel na de Marmotte zien te verzinnen. Zat aan de C d Criquielion te denken.
Maar de Joop Zoetemelk Classic en de Marmotte gaan er ook dit jaar weer inzitten.
Verder wil il nog een leuk doel na de Marmotte zien te verzinnen. Zat aan de C d Criquielion te denken.
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.
Ik heb ook nog niet echt een planning maar in ieder geval zal het wederom de grenslandklassieker worden , hopelijk begin in het jaar iets van een canarisch eiland om beetje te fietsen en wederom rad am Ring.
Maar die laatste ga ik eerst dit jaar eens afwerken komend weekend
Maar die laatste ga ik eerst dit jaar eens afwerken komend weekend
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
Geen Provence, maar je zit er wel op fietsafstand van zowel de Posbank, als het Montferland als de Sallandse Heuvelrug...havana schreef:Helaas zit een zomervakantie er verder niet in, dit heeft ermee te maken dat Havana Junior nummer 2 geboren zal worden eind oktober. In de zomer wordt het waarschijnlijk 2 weken vakantiehuisje in Lochem. Ach, daar kun je waarschijnlijk ook mooi fietsen maar het is geen Provence
- daniel1975
- Forum-lid HC
Plannen genoeg. Sowiso weer Gran Canaria en in de nazomer waarsch een wandelweek in Gran Paradiso incl topbeklimming (4061m). Fietsdoel nog ff kijken, al hebben we wel war ideetjes .
Less is bore
Over die langste versie WP moeten we het nog maar eens hebben. Ik heb namelijk - zoals je weet - twee kleine apen en voor dat de WP op het programma staat ben ik er nog niet zeker van genoeg kilometers in de benen te hebben.havana schreef:Nee natuurlijk is het niet te vroeg
- paar dagen Eifel
Mijn programma in hoofdlijnen:
Hel van het Mergelland (lange afstand)
AGR (lekker 150 km. zwart rijden in m'n eigen achtertuin)
WP 160 of 230 km.
La chouffe classic o.i.d.
5 dagen Dolomieten met GF Giodrana en natuurlijk ff de Stelvio meepikken
2 weken Lago Maggiore
En daarna zien we wel weer...
In ieders geval nu al zin om met L3B-maten Havana, Csteenbe en Magoo weer her en der 'n flinke tocht te fietsen. Altijd gezellig en altijd kapotstuk naar huis
Voor de mooiste fiets-blog:
http://www.pokergraphics.com/koersvandedag/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.pokergraphics.com/koersvandedag/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Ik ben het ook niet eens met de soms heel erg hoge inschrijvingsgelden die er gevraagd worden.dapoker schreef: AGR (lekker 150 km. zwart rijden in m'n eigen achtertuin)
Maar ik fiets zo'n tochten dan echt wel op een andere dag.
Zwart rijden doe je gewoon niet (mijn idee).
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Hij bedoelt Italiaanse Alpen, denk ik
Mocht ik in Zuid-Limburg wonen zou ik op de dag van de AGR gewoon de auto pakken en naar de Eifel rijden. Laat de wegen voor één dagje lekker aan die domme bierbuiken die 45 euro gaan betalen.
Mocht ik in Zuid-Limburg wonen zou ik op de dag van de AGR gewoon de auto pakken en naar de Eifel rijden. Laat de wegen voor één dagje lekker aan die domme bierbuiken die 45 euro gaan betalen.