Ervaring met : ZORAN - BIKEXPERTO ?
-
- Forum-lid
Iemand ervaring met : ZORAN - BIKEXPERTO ?
Zijn prijzen van zelfgemaakte wielen lijken me ook wel billijk.
Zijn prijzen van zelfgemaakte wielen lijken me ook wel billijk.
Gebruik de zoekfunctie eens. Zoran is één van de beste spakers van Nederland. 100% vakman en 100% te vertrouwen. Heb er goede ervaringen mee. Z'n enige handicap is dat hij niet zo best Nederlands spreekt. In het Engels gaat het een stuk beter.
Z'n site is overigens behoorlijk verouderd. Je kunt beter mailen voor advies en prijzen.
Z'n site is overigens behoorlijk verouderd. Je kunt beter mailen voor advies en prijzen.
-
- Forum-lid
Ik heb contact met hem opgenomen : maar dit loopt wel niet zo makkelijk ; het duurt wel een tijd voor je antwoord krijgt en het antwoord is wel niet op de gestelde vraag ; hij verstaat inderdaad moeilijk Nederlands en mijn Engels is nu ook niet perfect .... verre van zelfs
Gelukkig is jouw Nederlands wel perfectmarcopantani schreef:Ik heb contact met hem opgenomen : maar dit loopt wel niet zo makkelijk ; het duurt wel een tijd voor je antwoord krijgt en het antwoord is wel niet op de gestelde vraag ; hij verstaat inderdaad moeilijk Nederlands en mijn Engels is nu ook niet perfect .... verre van zelfs
Sorry... kon het niet laten. Overigens geen ervaring met Zoran.
- Supergrover
- Forum-lid HC
+1 Havana
ik geloof niet dat er veel slechte ervaringen zijn op dit forum, ik zelf heb ook een setje en ben erg tevreden.
Zijn vrouw is Nederlands, met haar kan je zowiezo makkelijker communiceren via telefoon/mail.
ik geloof niet dat er veel slechte ervaringen zijn op dit forum, ik zelf heb ook een setje en ben erg tevreden.
Zijn vrouw is Nederlands, met haar kan je zowiezo makkelijker communiceren via telefoon/mail.
Stel gewoon je vragen in het Nederlands aan Zoran. Zijn partner vertaald en antwoord dan terug.supergrover1 schreef:+1 Havana
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
Scherpe prijzen,Kwaliteit en gebrekkige communicatie soms.
Idd in het Nederlands de mail sturen en je krijgt netjes antwoord in het Nederlands of Engels.
Afbeelding van avater zijn wielen gemaakt door Zoran inclusief wielstickers.
Idd in het Nederlands de mail sturen en je krijgt netjes antwoord in het Nederlands of Engels.
Afbeelding van avater zijn wielen gemaakt door Zoran inclusief wielstickers.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
-
- Forum-lid
Meerdere wielsets bij Zoran besteld, oa Kinlin en Open pro. Altijd naar volledige tevredenheid.
Mijn beste (en goedkoopste!) wiel komt bij Zoran vandaan. Meteen de eertse meters voelde ik dat het goed zat. Geen pingeltje of kraakje bij het eerste wegrijden! Dat hadden andere wilen die ik gehad heb niet (nooit helaas).
groet Gert-Jan
groet Gert-Jan
Redelijk snel fietsen is best grappig.