Bike motion 2013
Vorig jaar kon je op de fiets naar Bike Motion in Utrecht
En je kon je fiets stallen daar in een bewaakte stalling begreep ik
Is dat di jaar ook mogelijk
Ik kan er nergens iets over vinden
Bianchi Via Nirone 7
Bianchi Infinito
Bianchi Infinito CV
Oltre XR4
Bianchi JAB 29.3
Bianchi Infinito
Bianchi Infinito CV
Oltre XR4
Bianchi JAB 29.3
Ik heb vorig jaar een mail gestuurd, maar ik kreeg de reactie dat er geen stallingkobro schreef:Vorig jaar kon je op de fiets naar Bike Motion in Utrecht
met bewaking was. Ben toen maar op een (heel) oude MTB gegaan.. Die had ik
met een kabel aan een lantaarnpaal vastgemaakt ook al was hij oud, terug lopen
had ik geen zin in..
- Supergrover
- Forum-lid HC
Er is bij de Jaarbeurs géén bewaakte fietsenstalling ( werk daar zelf in de bewaking...)
Wss heeft Fiets voorgaande jaren een kleine afsluitbare ruimte gekregen, maar ik heb het idee dat de laatste paar jaar de animo om vanuit verschillende opstapplekken naar BM te fietsen steeds minder werd...
Wss heeft Fiets voorgaande jaren een kleine afsluitbare ruimte gekregen, maar ik heb het idee dat de laatste paar jaar de animo om vanuit verschillende opstapplekken naar BM te fietsen steeds minder werd...
Aan de westzijde van het station in de fietstunnel Van Sijpesteijnkade is een NS fietsenstalling, da's een paar honderd meter van de ingang van de Jaarbeurs. Bewaakt. Je kunt er alleen niet douchen
Laatst gewijzigd door italfrk op 07 okt 2013 19:37, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid
- Contact
Op Smakkelaarsveld is er een bewaakte gratis fietsenstalling. Dan moet je wel door het station heen om bij de Jaarbeurs te komen!
I'm on FB too: https://www.facebook.com/erik.dignum
I has a cycling related FB group also: https://www.facebook.com/groups/449289305145379/
I has a cycling related FB group also: https://www.facebook.com/groups/449289305145379/
Het is voor mij al weer heel wat jaartjes geleden dat ik naar de BM geweest ben. Kan goed de eerste editie zijn geweest.
Dit jaar wil ik er wel weer eens heen,
Mijn vraag, ga ik er ook beursaanbiedingen vinden van zaken als banden bidons, kleding enz?
Of is het alleen kijken kijken en niet kopen?
Mijn vraag, ga ik er ook beursaanbiedingen vinden van zaken als banden bidons, kleding enz?
Vorig jaar kon je ook op diverse stand kopen. (bike-stuf)
En natuurlijk de bekende mooie nieuwe folders scoren, want een papieren exemplaar
vind ik toch altijd mooier, maar daar is tegenwoordig wat moeilijker aan te komen met
alle digitale mogelijkheden...
En natuurlijk de bekende mooie nieuwe folders scoren, want een papieren exemplaar
vind ik toch altijd mooier, maar daar is tegenwoordig wat moeilijker aan te komen met
alle digitale mogelijkheden...
- daniel1975
- Forum-lid HC
Er komt dit jaar wel een plein met aanbiedingen etc het ik gelezen.Nicosch schreef:Het is voor mij al weer heel wat jaartjes geleden dat ik naar de BM geweest ben. Kan goed de eerste editie zijn geweest.
Less is bore
- Supergrover
- Forum-lid HC
klopt, er komen wel meer stands waar je iets kan kopen.
BBB verkoopt onderdelen/accessoires en diverse merken verkopen hun sportdranken/voeding
ook is er traditioneel een boekenhoek waar je allerhande wielerboeken kan kopen...
BBB verkoopt onderdelen/accessoires en diverse merken verkopen hun sportdranken/voeding
ook is er traditioneel een boekenhoek waar je allerhande wielerboeken kan kopen...
-
- Forum-lid
Vorig jaar voor het eerst geweest en ik ga zaterdag weer! Dit keer om me te helpen bij mn keuze voor een nieuwe fiets, ben benieuwd naar de 2014 modellen!