Ik heb een aantal shirts en bibshorts van Castelli. In normale kleding heb ik maat M, in deze wielerkleding van Castelli L.
Heeft iemand een idee hoe het zit met de maatvoering van Santini? Is deze vergelijkbaar? Ik heb een aantal shirts gezien die ik wil bestellen (via internet)
Daarnaast ben ik benieuwd of er meer mensen zijn die ervaring hebben met erg snel beschadigen van Castelli shirts. In mijn optiek erg mooie shirts, maar wel erg kwetsbaar...
Maatvoering Castelli vs Santini
Geen problemen mee ze bevallen mij erg goed. Shirts blijven lang goed en mooi en gaan niet snel lubberen.LucW schreef:Daarnaast ben ik benieuwd of er meer mensen zijn die ervaring hebben met erg snel beschadigen van Castelli shirts. In mijn optiek erg mooie shirts, maar wel erg kwetsbaar...
Als je te vroeg juicht, heb je in ieder geval lol gehad.
-
- Forum-lid HC
Je moet idd wel opletten met kleine haakjes aan je nagels, dan krijg je al snel een ladder in je shirt, als je dat met kwetsbaar bedoelt.
Kleding altijd gaan passen, nooit via internet. Globaal is de maatvoering tussen Castelli en Santini vergelijkbaar.
Kleding altijd gaan passen, nooit via internet. Globaal is de maatvoering tussen Castelli en Santini vergelijkbaar.