Telefoon droog houden in achterzak
Ik probeer mijn telefoon droog en zand vrij te houden door 'm in een afsluitbaar zakje in m'n achterzak mee te nemen. Bediening is daarmee echter niet optimaal. Zijn er goede waterdichte (of -afstotende) alternatieven voor een paar €. En dan bedoel ik niet van die enorme units waar je telefoon van op een koffer gaat lijken.
Keep calm and pedal like you stole it
- ophetkantje
- Forum-lid
Ik gebruik gewoon een boterhammenzakje en als ik mijn telefoon (zou) moet(en) bedienen haal ik hem daar even uit. Als ik ga fietsen gebruik ik mij telefoon zo min mogelijk en neem echt alleen op als ik een telefoontje verwacht dat ik beslist niet wil missen, voor al het andere is er weer tijd na het fietsen. In alle jaren dat ik fiets gebruik ik al een boterhammenzakje en nog nooit is mijn telefoon nat geworden. Ook niet tijdens de meest heftige buien.
Ach, ik zeg ook maar wat
Van die druk en sluitzakjes van de appie (of wietzakjes
, of grip bag, zo je wilt) doen het prima en daar kan je je telefoon nog wel redelijk door bedienen. Die zakjes van de ah kosten ook geen stekker.
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
accepteren kun je leren!
- bjaslagter
- Forum-lid
Xenos heeft hier fantastische zakjes voor: paar euro, drie zipsluitingen op rij én oprolsluiting met klittenband. Stevig materiaal, kan zelfs het touchscreen nog een beetje bedienen door het zakje heen. Ik zou hem haast nog wel onder water durven houden in zo'n zakje.
Volg mijn blog op http://despijkeruitwildervank.wordpress.com/
-
- Forum-lid
Beste methode:
Zet je foon uit en doe hem in een zakje, dan het zakje in de achterzak.
Bij thuiskomst doe je hem weer aan.
-problem solved-
-problem solved-
Dan doet de livetrack van de Garmin 810 het niet.GoldenRatio schreef:Beste methode:
-problem solved-
MVG Arno
jorrit10 schreef:Zijn er zoveel mensen die je volgen als je aan het fietsen bent dan?
Jazeker, mijn vriendin in ieder geval, die wil wel graag weten waar ik uithang...ik stond laatst ook al niet op de ritfotoos, dus die denkt : waar hangtie toch uit op zondagochtend..
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)