Zesdaagse Roterdam 2011
Het is weer zover, de voorverkoop is weer begonnen.
Gelijk maar weer kaartjes gehaald voor de finale avond.
Het aftellen kan beginnen.
Maar als het met het werk uitkomt eerst nog even naar de 6daagse van Amsterdam.
Ben trouwens zeer benieuwd naar het koppel Stam/van Bon.
Ook ben ik benieuwd naar de plannen van Theo Bos deze winter.
Wel leuk om te lezen dat Nikki Terpstra weer van de partij is.
Gelijk maar weer kaartjes gehaald voor de finale avond.
Het aftellen kan beginnen.
Maar als het met het werk uitkomt eerst nog even naar de 6daagse van Amsterdam.
Ben trouwens zeer benieuwd naar het koppel Stam/van Bon.
Ook ben ik benieuwd naar de plannen van Theo Bos deze winter.
Wel leuk om te lezen dat Nikki Terpstra weer van de partij is.
-
- Forum-lid
Ik heb voor zondagmiddag kaartjes en ook voor de finale-avond; daar gaan we elkaar dus zien. Zal wel weer op de stand van Bikeparts4U zijn gok ik.
De ervaring leert dat ik meestal 5 van de 6 dagen aanwezig ben dus ik zie er ook weer erg naar uit!
De ervaring leert dat ik meestal 5 van de 6 dagen aanwezig ben dus ik zie er ook weer erg naar uit!
Het deelnemersveld is bekend:
- 1 - Stam - Van Bon
- 2 - Marvulli - Terpstra
- 3 - Morkov - Madsen
- 4 - Schep - Bos
- 5 - Bartko - M.Kreder
- 6 - Mouris - Ligthart
- 7 - Keisse - De Ketele
- 8 - R.Kreder - Stopler
- 9 - Lampater - Stroetinga
- 10 - Vermeulen - Havik
- 11 - Pronk - Mertens
- 12 - Hester - Jonkman
- 13 - Van Hummel - Muller
Ik zag dat Schep/Bos in een groen tricot rijden, mogen zij geen nationaal kampioentrui (koppelkoers) aan tijdens een zesdaagse?
Ik heb wel al een paar wereldkampioenen gezien die in de regenboogtrui meededen aan zesdaagsen.
- 1 - Stam - Van Bon
- 2 - Marvulli - Terpstra
- 3 - Morkov - Madsen
- 4 - Schep - Bos
- 5 - Bartko - M.Kreder
- 6 - Mouris - Ligthart
- 7 - Keisse - De Ketele
- 8 - R.Kreder - Stopler
- 9 - Lampater - Stroetinga
- 10 - Vermeulen - Havik
- 11 - Pronk - Mertens
- 12 - Hester - Jonkman
- 13 - Van Hummel - Muller
Ik zag dat Schep/Bos in een groen tricot rijden, mogen zij geen nationaal kampioentrui (koppelkoers) aan tijdens een zesdaagse?
Ik heb wel al een paar wereldkampioenen gezien die in de regenboogtrui meededen aan zesdaagsen.
vaak wijst de organisatie een sponsor aan voor een koppel en koppelt daar ook een kleur shirt aan. Wat je nogal eens ziet is dat kampioenen inderdaad in het kampioensshirt rijden met de sponsor van het koppel.
Zo reden risi en marvulli een paar jaar geleden in een regenboog tricot..
Overigens vind ik het opvallend dat Kreder met Bartko rijdt en dat Morkov met Madsen. Zowel madsen als kreder zijn geen echte 'toppers'. Zelf had ik eerder gedacht aan Bartko/Morkov.
Daarnaast is het ook nog afwachten of Keisse mee mag rijden, aangezien hij deze week een brief van de UCI kreeg, waarin stond dat hij alleen in Belgie mag koersen...
Zo reden risi en marvulli een paar jaar geleden in een regenboog tricot..
Overigens vind ik het opvallend dat Kreder met Bartko rijdt en dat Morkov met Madsen. Zowel madsen als kreder zijn geen echte 'toppers'. Zelf had ik eerder gedacht aan Bartko/Morkov.
Daarnaast is het ook nog afwachten of Keisse mee mag rijden, aangezien hij deze week een brief van de UCI kreeg, waarin stond dat hij alleen in Belgie mag koersen...
Nee, niet doping-keisse.. En ik geef ook de voorkeur aan Marvulli en terpstra boven opa en opa..
Schep en Bos zou ik ook wel willen zien winnen, dus wat mij betreft gaat het tussen die twee koppels
Schep en Bos zou ik ook wel willen zien winnen, dus wat mij betreft gaat het tussen die twee koppels
[quote="Stokie"]Nee, niet doping-keisse.. En ik geef ook de voorkeur aan Marvulli en terpstra boven opa en opa..
[/quote]
mss wat onduidelijk, ik bedoelde niet dat IK graag zien dat hij zou winnen.
[/quote]
mss wat onduidelijk, ik bedoelde niet dat IK graag zien dat hij zou winnen.
"Try not. Do or do not......there is no try"