Aldi en Lidl fiets accessoires en kleding
Waarom deze er dan ook maar niet bij?
http://www.henrypennings.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
- theblackone
- Forum-lid
Omdat er hier (bijna) niemand komt die zo'n fiets wil of heeft?
It never gets easier, you just go faster.
Maar er worden wel veel fiets gerelateerde zaken verkocht daar...kleding, schoenen, trainers...theblackone schreef:Omdat er hier (bijna) niemand komt die zo'n fiets wil of heeft?
En nee, het is geen Castelli, maar voor de prijs die de Aldi of Lidl hanteert mag je dat ook niet verwachten en de kwaliteit is over het algemeen zeker niet slecht.
Cannondale Synapse Carbon 2RL(E)
Happy Karoo(3) user![Vind ik leuk :like:](./images/smilies/thumbupleft.gif)
Happy Karoo(3) user
![Vind ik leuk :like:](./images/smilies/thumbupleft.gif)
- theblackone
- Forum-lid
Als het zo bedoeld is, staat het topic hier niet juist neem ik aan. En dan nog betwijfel ik of het niet een heel dood topic gaat worden.Echo schreef:Maar er worden wel veel fiets gerelateerde zaken verkocht daar...kleding, schoenen, trainers...
En nee, het is geen Castelli, maar voor de prijs die de Aldi of Lidl hanteert mag je dat ook niet verwachten en de kwaliteit is over het algemeen zeker niet slecht.
TS geeft nou ook niet bepaald aan wat hij met het topic wil..
It never gets easier, you just go faster.
Ik sluit me aan bij @ Echo, heb zelf al diverse zaken daar gekocht en het is beslist niet slecht en zeker niet duur,
maar ik kik nu eenmaal niet op dure dingen.
En het grapje van " ons bin zuinig " ken ik al, dus daar hoef je niet mee te komen.
Sommige mensen op dit forum hebben nu eenmaal niet zoveel te besteden voor hun hobby/sport en dan kun je met weinig geld toch meedoen.
Ik zou er enkel geen fiets kopen, want daar komt iets meer bij kijken dan enkel in je winkelwagentje leggen en afrekenen.
maar ik kik nu eenmaal niet op dure dingen.
En het grapje van " ons bin zuinig " ken ik al, dus daar hoef je niet mee te komen.
Sommige mensen op dit forum hebben nu eenmaal niet zoveel te besteden voor hun hobby/sport en dan kun je met weinig geld toch meedoen.
Ik zou er enkel geen fiets kopen, want daar komt iets meer bij kijken dan enkel in je winkelwagentje leggen en afrekenen.
Ridley Fenix C20- 2015 / MBK Super Mirage 105 / Giant XTC
Als je blijft trappen, kom je vooruit !
Als je blijft trappen, kom je vooruit !
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
Maar de grote vraag is: verkopen ze bij de aldi en/of lidl ook racefietsen? (Topic staat nu in racefietsgedeelte)
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
Ja dus: http://www.italiaanseracefietsen.com/20 ... iets-e199/monsieurpinot schreef:Maar de grote vraag is: verkopen ze bij de aldi en/of lidl ook racefietsen? (Topic staat nu in racefietsgedeelte)
-
- Forum-lid
Al Di & Lil Del
Klinkt als zo'n mislukt rappersduo
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Sorry, maar ik wil er nog niet dood in gevonden worden in die troep.
Klinkt als zo'n mislukt rappersduo
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Sorry, maar ik wil er nog niet dood in gevonden worden in die troep.
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Ik zal er ook geen fietsspullen kopen, maar een beetje respect zou gepast zijn.GoldenRatio schreef: Sorry, maar ik wil er nog niet dood in gevonden worden in die troep.
Denk aan de minder bedeelden die daar, vaak niet uit eigen wil, hun boodschappen doen. Zodat zij nog rondkomen met het gezinnetje, waarvoor respect.
Hier nog geen crisis, bestellen nog gewoon bij Apple, boodschappen bij Appie, kopen fietsen, kleding, mooie wieltjes en wijnen met Parker beoordelingen.
Maar het kan verkeren.....
-
- Forum-lid
Het ging over fietgerelateerde spullen, toch niet over de zoutjes, groenten en wasmiddelen?
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Hier is het ook geen crisis en kan ik mooie fietsen rijden, heb ik een schuur vol prachtig handgereedschap en kan ik goede whisky drinken mede dankzij de Aldi en de Lidl. Ook fietskleding koop ik er af en toe en ik ben er best tevreden over. Sowieso heeft heel mijn fietskleding zomer- en wintergarderobe niet meer gekost dan 1 setje Assos en ik heb me er nooit ongemakkelijk in gevoeld, zowel qua pasvorm als imago.
Campagnolo Ultra Dork