Wanneer zijn je fietsschoenen op?
Hoe zie je dat of hoe merk je dat?
Ik heb zelf sidi 5.5 en ik heb ze al een jaar of 4 a 5 en ik vermoed dat ze nu wel een beetje op zijn
Wanneer zijn schoenen versleten?
Kun je je sokken door de schoen heen zien ?
Beetje rare vraag maar de een koopt al nieuwe schoenen als er een kras op zit en de ander pas als de zool eronder uit valt. Ligt een beetje aan hoe je "versleten" definieert.
Of heb je gewoon zin om weer eens iets nieuws te kopen zoals Rob74 ook al zegt ?
Beetje rare vraag maar de een koopt al nieuwe schoenen als er een kras op zit en de ander pas als de zool eronder uit valt. Ligt een beetje aan hoe je "versleten" definieert.
Of heb je gewoon zin om weer eens iets nieuws te kopen zoals Rob74 ook al zegt ?
Cannondale caad3
-
- Forum-lid
Ik vraag me dit ook af. Ik voel met voorkant van mijn voet precies wat meer oneffenheden en krijg last van gevoelloze voetzolen vooraan na een paar uur fietsen. Sidis zijn ook 5j oud...
CP.
CP.
Bundes schreef:Ik denk dat ze versleten zijn omdat ik eerder last krijg van branderige voeten, licht gevoelloze voeten....
had je dit eerder niet? en ook bij je normale schoenen heb je geen bijzondere aanpassingen?
Ik heb met soortgelijke schoenen ook last gehad van pijn/een branderig gevoel aan de onderkant van mijn voet. De oplossing was een thermoplastisch zooltje wat in de schoen geplaatst is. Deze vormt zich na verwarming voor optimale ondersteuning.
Maar ik heb ook een hoge wreef, dus bijvoorbeeld in mijn skischoenen heb ik ook andere zooltjes