ksyrium elite
Over 4 weekjes word ik de trotse eigenaar van een Canyon 9.0 SL!
Jammer dat ik er alleen van de Ksyrium Elite wielen bijkrijg...
Vind het zulke net-niet wielen. Zijn 'te zwaar'om als echte klimwielen te boek te staan waarvoor ik ze eigenlijk wil gaan gebruiken.
Ik had eigenlijk de Ksyrium SL wielen met die rode spaak of anders campa wielen.
Ik wil ze niet verkopen omdat ik er dan toch altijd bij inschiet, iemand een idee?
Jammer dat ik er alleen van de Ksyrium Elite wielen bijkrijg...
Vind het zulke net-niet wielen. Zijn 'te zwaar'om als echte klimwielen te boek te staan waarvoor ik ze eigenlijk wil gaan gebruiken.
Ik had eigenlijk de Ksyrium SL wielen met die rode spaak of anders campa wielen.
Ik wil ze niet verkopen omdat ik er dan toch altijd bij inschiet, iemand een idee?
nou ja verkoop tegen nieuwsprijs is toch niet interresssant omdat je op marktplaats altijd iets van 15 procent eraf moet halen voordat mensen geinterresseerd raken.
Leek mij wel dat meerdere mensen van die wielen hebben die ze alleen uit de kast halen voor bergtripjes ofzo en die liever een nieuwe set ksyriums elite hebben.
Althans dat was mijn insteek...
Leek mij wel dat meerdere mensen van die wielen hebben die ze alleen uit de kast halen voor bergtripjes ofzo en die liever een nieuwe set ksyriums elite hebben.
Althans dat was mijn insteek...
Moet ik voor ruilen ook al 25 posts hebben? Kreeg laatst ook al op mijn donder omdat ik mijn crossfiets wou verkopen en ook nog geen 25 posts had...
By the way ben al wel 4 (!) jaar gerigistreerd alleen dat schijnt niets waard te zijn,..
By the way ben al wel 4 (!) jaar gerigistreerd alleen dat schijnt niets waard te zijn,..
-
- Forum-lid HC
Ik zeg, als je ze net niet vind (wat ik compleet met je eens bent)
Ga er geen meter op rijden en verkoop ze.
Dan schiet je er iets bij in en koop je bij een duitse bikeshop de fabrieks wielen die je wilt of je laat een schitterend handgespaakt setje in elkaar timmeren.
Ga er geen meter op rijden en verkoop ze.
Dan schiet je er iets bij in en koop je bij een duitse bikeshop de fabrieks wielen die je wilt of je laat een schitterend handgespaakt setje in elkaar timmeren.