Milaan-Sanremo 5 juni 2011 (Nu met fotoverslag)
-
- Forum-lid
Ik heb net de hotels geboekt in Milaan en Sanremo en ga de klassieker op 5 juni 2011 dus rijden. Voor de eerste keer overigens.
Dat wordt kilometers maken want naast de snelle start vanuit Milaan (40+ is standaard hoor ik her en der) is de totale afstand 298km. Trainen dus!
Dat wordt kilometers maken want naast de snelle start vanuit Milaan (40+ is standaard hoor ik her en der) is de totale afstand 298km. Trainen dus!
Laatst gewijzigd door bianchisl3 op 12 jun 2011 18:56, 4 keer totaal gewijzigd.
Geweldig Hans, ik heb er alle vertrouwen in dat jullie dat gaan redden.
En die 40+ bepaal je toch zelf.
Over P-R zeiden ze ook dat het vanaf het begin 'koers' was en dat viel toch ook mee.
In ieder geval, veel plezier met de voorbereiding.
Ps, effe een bakkie komen doen is ook 300 km heen en weer.
En die 40+ bepaal je toch zelf.
Over P-R zeiden ze ook dat het vanaf het begin 'koers' was en dat viel toch ook mee.
In ieder geval, veel plezier met de voorbereiding.
Ps, effe een bakkie komen doen is ook 300 km heen en weer.
[quote="BianchiSL3"]Ik heb net de hotels geboekt in Milaan en Sanremo en ga de klassieker op 5 juni 2011 dus rijden. Voor de eerste keer overigens.
Dat wordt kilometers maken want naast de snelle start vanuit Milaan (40+ is standaard hoor ik her en der) is de totale afstand 298km. Trainen dus![/quote]
Kolere Hans da's een heel eind,mare jou kenende zal dit ook wel weer lukken.
gr der nepfries
Dat wordt kilometers maken want naast de snelle start vanuit Milaan (40+ is standaard hoor ik her en der) is de totale afstand 298km. Trainen dus![/quote]
Kolere Hans da's een heel eind,mare jou kenende zal dit ook wel weer lukken.
gr der nepfries
-
- Forum-lid
Ik vroeg me al af wat er op 5 juni 2011 op de kalender staat...
Succes met de plannen.
Je komt vast wel met foto's tzt.
Succes met de plannen.
Je komt vast wel met foto's tzt.
-
- Forum-lid
[quote="Theo V"]Geweldig Hans, ik heb er alle vertrouwen in dat jullie dat gaan redden.
[/quote]
Grappig, 'jullie' inderdaad. Ik ga dus niet alleen maar met Serge en in Italie treffen we Gerard en Ingmar die met hun Italiaanse vrienden op 2 juni Firenze-Modena rijden maar zich daarna bij ons aansluiten.
Serge en ik komen op 2 juni in Italie aan en rijden Firenze-Modena dus niet. We hebben dan de vrijdag en de zaterdag om wat in de omgeving te fietsen, misschien wel naar dit museum:
Mooi hè?
Maar natuurlijk maken we ook tijd om het centrum van Milaan te verkennen.
De voorpret is in iedergeval begonnen!
[/quote]
Grappig, 'jullie' inderdaad. Ik ga dus niet alleen maar met Serge en in Italie treffen we Gerard en Ingmar die met hun Italiaanse vrienden op 2 juni Firenze-Modena rijden maar zich daarna bij ons aansluiten.
Serge en ik komen op 2 juni in Italie aan en rijden Firenze-Modena dus niet. We hebben dan de vrijdag en de zaterdag om wat in de omgeving te fietsen, misschien wel naar dit museum:
Mooi hè?
Maar natuurlijk maken we ook tijd om het centrum van Milaan te verkennen.
De voorpret is in iedergeval begonnen!
dus dat is het doel, staat ook op mijn verlanglijstje. Schuttevear is het weekend er voor. zou kunnen, maar herstellen van een nacht overslaan duurt lang.
zal het in de groep gooien.
kunnen nog wel wat Friese trainingskilometers plannen met de Nepfries.
kunnen nog wel wat Friese trainingskilometers plannen met de Nepfries.
Funny the way it is
[quote="kool486"]dus dat is het doel, staat ook op mijn verlanglijstje. Schuttevear is het weekend er voor. zou kunnen, maar herstellen van een nacht overslaan duurt lang.
kunnen nog wel wat Friese trainingskilometers plannen met de Nepfries.[/quote]
Oh ja ????
gr der nepfries
kunnen nog wel wat Friese trainingskilometers plannen met de Nepfries.[/quote]
Oh ja ????
gr der nepfries
-
- Forum-lid
Dat gaat weer heel gezellig worden! Leuk als je mee zou gaan. Jean Claude Pilote ook weer mee?
wie is Jean Claude pilote?
we gaan waarschijnlijk met 4 man en een chauffeur.
welke hotels heb je geboekt? die de organisatie benoemd zijn nogal prijzig voor het eenvoudige korte gebruik van ons.
start is om 7.00 uur had ik begrepen, uitslapen dus bij PR vergeleken!
we gaan waarschijnlijk met 4 man en een chauffeur.
welke hotels heb je geboekt? die de organisatie benoemd zijn nogal prijzig voor het eenvoudige korte gebruik van ons.
start is om 7.00 uur had ik begrepen, uitslapen dus bij PR vergeleken!
Funny the way it is
-
- Forum-lid
Was Jean Claude Pilote niet jullie buschaffeur bij Parijs-Roubaix? Fri(e)sse jongen met blond haar en niet te verstaan
Heb je ook een PM gestuurd
EDIT:
Deelnemers:
1. BianchiSL3/Hans
2. Andromeda/Serge
3. GastheerG/Gerard
4. Bottecchia/Ingmar
5. Kool486/Tjitse
6. vriend Kool486
7. vriend Kool486
8. vriend Kool486
9.