BMX premium handvatten
- theblackone
- Forum-lid
Verkeerde forum om zoiets te vragen misschien?
It never gets easier, you just go faster.
Die handvatten hebben dus een schroefje om de klemband aan de buitenkant? Dan waarschijnlijk ook aan de binnenkant. Allebei los en je zou net zoals bij ATB lock on handvatten de zaak er af moeten kunnen draaien/schuiven.
Dit onderwerp zou meet in Techniek of Onderdelen & Accesoires thuis horen natuurlijk.
Beetje selectiever posten dus
Dit onderwerp zou meet in Techniek of Onderdelen & Accesoires thuis horen natuurlijk.
Beetje selectiever posten dus
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
Dus wat is het antwoord op mijn vragen?:Jepsio schreef:Mijn excuus voor op het verkeerde plaats te plaatsen wanneer het gaat gaat deze post ook nsel weer weg
Die handvatten hebben dus een schroefje om de klemband aan de buitenkant? Dan waarschijnlijk ook aan de binnenkant. Allebei los en je zou net zoals bij ATB lock on handvatten de zaak er af moeten kunnen draaien/schuiven.
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
Dus je post een vraag, antwoord niet op vragen en doet maar wat door b.v. WD-40 ertussen te spuiten . Why ask in the first place? Je had dan ook er een Stanleymes in kunnen zetten.
Dat schroefje heeft wellicht wel nut indien voldoende aangedraaid maar nogmaals denk ik dat het er twee per handvat waren.
Ik weet niet niet wat je er nu voor handvatten op gaat zetten maar ik zou in geval van lock ons toch maar alles goed aandraaien. Je wilt toch echt niet dat een handvat van je stuur afschuift. Tandarts is duur.
Dat schroefje heeft wellicht wel nut indien voldoende aangedraaid maar nogmaals denk ik dat het er twee per handvat waren.
Ik weet niet niet wat je er nu voor handvatten op gaat zetten maar ik zou in geval van lock ons toch maar alles goed aandraaien. Je wilt toch echt niet dat een handvat van je stuur afschuift. Tandarts is duur.
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock