Waterdichte sokken, overschoenen of gewoon winterschoenen?
Dag mensen,
Even een berichtje namens mijn vrouw. Zij fietst op haar racertje woonwerk, ongeveer 20 kilometer enkele reis. Op dagen als deze komt ze met kletsnatte en hele koude voeten aan en dan vergaat het plezier wel.
Zij heeft een hekel aan 'lastige dingen' en ziet het niet echt zitten om met overschoenen te fietsen. Ze voorziet ergenis bij in en uitklikken en ik denk dat ze daar wel een punt heeft. (ik heb zelf geen ervaring met die dingen maar op het oog lijkt het me lastig)
Nou wil ik met liefde haar probleem oplossen en zit te twijfelen, zou een paar waterdichte sokken haar probleem voldoende oplossen, of kan ik beter een paar winterschoenen kopen of zou een paar overschoenen makkelijk wennen en is dat de beste oplossing....
Bijkomend punt is dat haar maat 37 is..... Weinig betaalbare winterschoenen in die maat...
Even een berichtje namens mijn vrouw. Zij fietst op haar racertje woonwerk, ongeveer 20 kilometer enkele reis. Op dagen als deze komt ze met kletsnatte en hele koude voeten aan en dan vergaat het plezier wel.
Zij heeft een hekel aan 'lastige dingen' en ziet het niet echt zitten om met overschoenen te fietsen. Ze voorziet ergenis bij in en uitklikken en ik denk dat ze daar wel een punt heeft. (ik heb zelf geen ervaring met die dingen maar op het oog lijkt het me lastig)
Nou wil ik met liefde haar probleem oplossen en zit te twijfelen, zou een paar waterdichte sokken haar probleem voldoende oplossen, of kan ik beter een paar winterschoenen kopen of zou een paar overschoenen makkelijk wennen en is dat de beste oplossing....
Bijkomend punt is dat haar maat 37 is..... Weinig betaalbare winterschoenen in die maat...
Groet,
Eric
-4 wheels to move your body, 2 wheels to move your soul-
Eric
Ik zou gewoon overschoenen kopen. Uitklikken gaat gewoon net als altijd, de overschoenen gaan namelijk niet over je zolen heen.
Een overschoen heeft geen gewenning nodig.
Althans, dat is mijn ervaring.