Ik zoek voor mijn MTB een setje goede en lichte wielen. Heb er nu nog een goedkope basisversie van Mavic inzitten. (Crossride). Mijn fiets heeft Magura velgremmen en dit wil ik zo laten. Probleem is dat veel goede en lichte wielsets alleen nog leverbaar zijn in de disk-only variant, dus voor schijfremmen.
Dus bij deze: Tips over lichte (<1500 gr), stijve wielsets geschikt voor velgrem.
Budget speelt geen grote rol, heb flink gespaard
lichte wielen met velgrem
Een handgemaakt setje van Ernie Frieke. Vooraf even bellen of mailen welke onderdelen geschikt zijn voor een licht wiel bij jouw lichaamsgewicht.
BV: Een setje met ZTR 355's, Tune naven, revolutions en alu nippels zit rond de 1300gr.
Van dezelfde bouwer staat op 't forum een wielset te koop, zie Te Koop MTB (leegverkoop van lancev7).
BV: Een setje met ZTR 355's, Tune naven, revolutions en alu nippels zit rond de 1300gr.
Van dezelfde bouwer staat op 't forum een wielset te koop, zie Te Koop MTB (leegverkoop van lancev7).
Jens Voigt has four heart rate training zones: anger, rage, fury and breakaway.
Dat is waar, maar de kwaliteit van de setjes die Frieke spaakt is nagenoeg onovertroffen. Zelf had ik er het budget niet voor, maar had ik dat wel gehad dan was ik onmiddelijk naar Veldhoven getogen .
KTM Toryn 2011 teamfiets // Trek 1400
Weys KTM Racing Team
Weys KTM Racing Team