Presentje Fiets Bikemotion
Hallo Allemaal,
3 weken geleden op Bikemotion de bijgeleverde formulier bij de vorige fiets, ingevuld en afgegeven bij de fietsstand voor een presentje. Mij werd medegedeeld dat dit opgestuurd zou gaan worden. Nu 3 weken verder nog niets ontvangen. Iemand anders al iets ontvangen ?
Anders moet ik even aan de bel trekken bij fiets.nl.
3 weken geleden op Bikemotion de bijgeleverde formulier bij de vorige fiets, ingevuld en afgegeven bij de fietsstand voor een presentje. Mij werd medegedeeld dat dit opgestuurd zou gaan worden. Nu 3 weken verder nog niets ontvangen. Iemand anders al iets ontvangen ?
Anders moet ik even aan de bel trekken bij fiets.nl.
Geef graag toe als ik ongelijk heb, maar dat komt eigenlijk nooit voor.
-
- Forum-lid HC
Hier ook nog niets ontvangen, maar dat kan ook nog wel even duren. Vorig jaar heeft het ook een aanzienlijke tijd geduurd. (weet alleen niet meer hoe lang) Ik maak me dan ook geen enkele zorg dat het tzt afgestuurd gaat worden.
Tip aan de redactie etc: Volgend jaar begint de beurs op 10 oktober om 12:00 uur
http://www.bikemotionbenelux.nl/nl-NL/B ... ijden.aspx
Schijnt toch lastig te zijn om op tijd spullen in huis te halen. Was vorig jaar ook al het geval.
http://www.bikemotionbenelux.nl/nl-NL/B ... ijden.aspx
Schijnt toch lastig te zijn om op tijd spullen in huis te halen. Was vorig jaar ook al het geval.
-
- Forum-lid
Ik heb mijn presentje gewoon op zaterdag tijdens de beurs gekregen.
-
- Forum-lid
Op zondagmiddag moest ik formuliertje invullen, inderdaad ook nog niets ontvangen thuis. We wachten af, setje banden is natuurlijk altijd leuk !
-
- Forum-lid
Don't get your hopes up: vorige jaar een klein zadeltasje, dit jaar een fleece col, zoals deze, maar dan met fiets' erop
Cadeautjes waren gewoon op. We hebben er evenveel besteld als voorheen en normaal houden we wat over. Nu kwamen we te kort. In plaats van te zeggen dat op=op en weg=pech, wat we ook hadden kunnen doen, hebben we buffs bijbesteld die we nabezorgen. Lijkt me juist een prima geste.
-
- Forum-lid HC
Vandaag binnen gekregen, Toch leuk zo'n buff
Gewoon iets meer omhoog trekken en je hebt een buffric schreef:Vandaag zat er in de post een fleece col
En dus niet een buff
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock