Geef hier je mening over wat je van het magazine vindt.

Fiets Abonnement

benniebronx
Forum-lid

Gebruikersavatar benniebronx 17 sep 2010 16:17

Begin augustus nam ik via Futurumshop een proefabonnement op Fiets.
Betaling volgde dadelijk.
Ondertussen na 2 maal navragen zonder degelijk antwoord bij Futurum, nog steeds geen Fiets-magazine in de bus.
Heeft iemand hier ervaring mee?

Rodrick
Forum-lid

Gebruikersavatar Rodrick 20 sep 2010 14:46

Het duurt een poosje voor je proefabonnement administratief is verwerkt. Ik denk dat je abo te laat is aangegaan om in september al een Fiets te ontvangen. Krijg je het oktobernummer (1e vrijdag) ook niet thuis, stuur de redactie dan een mailtje.

Theo V
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Theo V 20 sep 2010 20:36

En Bennie, voor de duidelijkheid, Rodrick is redacteur bij Fiets.

Rodrick
Forum-lid

Gebruikersavatar Rodrick 21 sep 2010 13:04

Dank, Theo!

vincent75
Forum-lid

Gebruikersavatar vincent75 13 okt 2010 13:04

Ik ben een aanbieding van 6 nummers Fiets aangegaan. Ik ben er van uit gegaan dat dit enkel voor 6 nummers was, echter ik zit er nu een jaar aan vast omdat ik niet 6 weken voor het einde van dit "abonnement" heb opgezegd.
Ik heb waarschijnlijk de regeltjes niet goed gelezen, kortom ik ben erin getrapt.
Ik had de intentie om een vast abonnement te nemen, maar naar aanleiding van deze gedwongen aktie zeg ik mijn abonnement per direct op.
Ik zal het blad het komende jaar met gemengde gevoelens gaan lezen. Schijt uitgever!
Ik bin moar een eenvoudige boerenlul, en doar schaam ik mien niet veur!

trudie
Forum-lid

trudie 13 okt 2010 13:29

Ik kan je niet helemaal volgen.....je wilde toch een vast abonnement nemen?
Dan maakt het toch niet uit dat het proefabonnement doorloopt?

roro27
Forum-lid

roro27 13 okt 2010 13:34

Ben je nu kwaad op een uitgever omdat jezelf de voorwaarden niet (goed) gelezen hebt? Ik zie het probleem ook niet zo.
Gelukkig voor jou heeft de Eerste Kamer onlangs het wetsvoorstel verlengingen Abonnementen aangenomen en daaruit volgt dat een aanbieder je moet waarschuwen bij het einde van de contractstermijn.
Een dag niet gefietst is als een dag niet gelachen.
Maar ik kan het niet bij het juiste eind hebben.
Blog Cyclingro

edwinfe
Forum-lid

edwinfe 13 okt 2010 13:55

kan wel wezen Roro, maar Fiets heeft er niks aan zulke uitgevers. Vorig jaar werd ik gebeld door de uitgever of ik niet een proefabonnement wilde en dan zit je opeens vast aan een jaarabonnement zonder dat ik daar over nagedacht te kunne hebben en ja idd had je de kleine lettertjes moeten lezen.Heb het jaar abonnement zonder verder zeuren uitgedient maar wel gelijk uit principe het gelijk opgezegd.Het zal weer even duren voordat ik een fiets koop enf uberhaupt weer een abonnement aangaat. De uitgever verdient immers ook zijn geld aan mij en na z'on tructje heb ik zoiets van van mij krijg jij geen geld meer. en ja jammer voor fiets want het blijft een leuk blad.

vincent75
Forum-lid

Gebruikersavatar vincent75 13 okt 2010 14:19

[quote="Edwinfe"]kan wel wezen Roro, maar Fiets heeft er niks aan zulke uitgevers. Vorig jaar werd ik gebeld door de uitgever of ik niet een proefabonnement wilde en dan zit je opeens vast aan een jaarabonnement zonder dat ik daar over nagedacht te kunne hebben en ja idd had je de kleine lettertjes moeten lezen.Heb het jaar abonnement zonder verder zeuren uitgedient maar wel gelijk uit principe het gelijk opgezegd.Het zal weer even duren voordat ik een fiets koop enf uberhaupt weer een abonnement aangaat. De uitgever verdient immers ook zijn geld aan mij en na z'on tructje heb ik zoiets van van mij krijg jij geen geld meer. en ja jammer voor fiets want het blijft een leuk blad.[/quote]

Ik heb dus hetzelfde gevoel als jou, Edwinfe.
Stuur gewoon even een briefje dat je proefabo is afgelopen en of je belangstelling hebt bij een verlenging. Komt al heel wat klantvriendelijker over.
Voor mij ook nooit geen abo meer op FIETS, hoe leuk ik het blad ook vindt.

Kortom: jammer en een gemiste kans.

Rodrick, kom er maar in.
Ik bin moar een eenvoudige boerenlul, en doar schaam ik mien niet veur!

omit
Forum-lid

omit 13 okt 2010 14:45

Wie straf je er nu mee? Voornamelijk jezelf, nu ontzeg je jezelf een leuk blad. De uitgever zal het weinig kunnen schelen dat jij nu geen abo neemt

edwinfe
Forum-lid

edwinfe 13 okt 2010 15:22

Ik wil helemaal niemand straffen, het is alleen dat ik mijn geld niet meer aan de uitgever wil uitgeven. Maakt mij ook niet zoveel uit of de uitgever het iets uitmaakt. De uitgever zal er idd nks van merken dat ik wel of niet een abonnement neem.
Jij denkt dat de uitgever het voor fiets voor niks doet? En het is jammer maar ook niet het einde van de wereld natuurlijk. Erop zitten is nog steeds leuker dan erin lezen.

dmmdzm
Forum-lid

dmmdzm 13 okt 2010 15:39

[quote="vincent75"][quote="Edwinfe"]kan wel wezen Roro, maar Fiets heeft er niks aan zulke uitgevers. Vorig jaar werd ik gebeld door de uitgever of ik niet een proefabonnement wilde en dan zit je opeens vast aan een jaarabonnement zonder dat ik daar over nagedacht te kunne hebben en ja idd had je de kleine lettertjes moeten lezen.Heb het jaar abonnement zonder verder zeuren uitgedient maar wel gelijk uit principe het gelijk opgezegd.Het zal weer even duren voordat ik een fiets koop enf uberhaupt weer een abonnement aangaat. De uitgever verdient immers ook zijn geld aan mij en na z'on tructje heb ik zoiets van van mij krijg jij geen geld meer. en ja jammer voor fiets want het blijft een leuk blad.[/quote]

Ik heb dus hetzelfde gevoel als jou, Edwinfe.
Stuur gewoon even een briefje dat je proefabo is afgelopen en of je belangstelling hebt bij een verlenging. Komt al heel wat klantvriendelijker over.

Kortom: jammer en een gemiste kans.

Rodrick, kom er maar in.

[/quote]

Volgens mij moet je FIETS er niet op afrekenen maar de uitgeverij (Sanoma Uitgevers).
Ik heb eerder problemen met de uitgever gehad omdat ze mij een welkomstgeschenk hadden voorgehouden en vervolgens het geschenk niet konden leveren (maar wel nog 2 maanden mee blijven adverteren).
Heb daar toendertijd contact over gehad, maar kreeg uiteindelijk geen reactie meer van de uitgeverij. Heb het er uiteindelijk maar bij gelaten...het gaat mij meer om het blad en niet om een geschenk (is wel altijd leuk natuurlijk ;) ).

Kortom, spreek de uitgeverij erop aan en wijs niet met de vinger meteen naar het blad FIETS.
race | Kuota Kom - Dura Ace 7900 | FFWD F5R DT240 | Easton Orion II
2 crossers | Ridley X-Night custom - Dura Ace 7900 | 4x 38mm full carbon tubes - Moyon | 2x Ambrosio F20 - Dura Ace 7800
mtb | Giant XTC 29er Comp 1 | NoTubes custom wielset

Plaats reactie