Een marktplaats voor wielren-achtige zaken.
Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!

Verkoop uitgesteld

mstuifbergen
Forum-lid

mstuifbergen 11 nov 2013 21:43

Dit bericht kan weer bewerkt worden

monsieurpinot
Forum-lid HC

Gebruikersavatar monsieurpinot 12 nov 2013 00:10

Misschien handig om de maat te vermelden?

feddek
Forum-lid

feddek 12 nov 2013 09:04

Dit is absoluut geen originele raw pro, maar een een of andere Chinees met hetzelfde spuitschema en volgens mij wel dezelfde vork. Kijk maar op de site. http://www.beone-bikes.com/NL/j2013/producten/race.php
Die gecurvde buizen zitten niet in het origineel. Totaal ander frame.

Of je licht de boel op of je bent zelf opgelicht door een van de vele veilingsites en rijwielhandellaren die de failliete boedel van het merk verkocht hebben.

JasperGR
Forum-lid

Gebruikersavatar JasperGR 12 nov 2013 11:13

Neem aan dat hij dit weet want hij heeft het ook in het Beone Topic gevraagd, alleen onder de naam Beonebiker.
http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php ... &start=576
Scott Foil 20 2013
Sram Red/Force 22
Zipp SL Stem
Ritchey Neo Classic
Fizik Antares R3

feddek
Forum-lid

feddek 12 nov 2013 11:21

in jouw link wordt dus door 1 persoon gereageerd onder twee namen...vreemd.. evenals dat nu geprobeerd wordt het frame door te verkopen zonder enige vermelding dat bekend is dat het frame niet klopt.

JPAR
Forum-lid HC

Gebruikersavatar JPAR 12 nov 2013 11:24

Dat zal toch niet? Laten we even afwachten wat TS hierop zegt. Lijkt inderdaad wel dezelfde fiets. :?
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/

JasperGR
Forum-lid

Gebruikersavatar JasperGR 12 nov 2013 11:36

Daarom zei ik ook "Neem aan" want ik zie een link tussen de berichten. Eerst word er gemeld dat er foto's worden gepost om het duidelijk te maken. Vervolgens komt #2 met de foto's.

Daarentegen word er ook gemeld dat het frame door een fietsenmaker wordt verkocht.
http://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en- ... b9c5b7a618
Scott Foil 20 2013
Sram Red/Force 22
Zipp SL Stem
Ritchey Neo Classic
Fizik Antares R3

feddek
Forum-lid

feddek 12 nov 2013 11:41

hmm die fietsenmaker ken ik en is/was een officiële Beone dealer, waarvan ik weet dat zij deze frames ook uit de failliete boedel verkopen.

Of de maat 50 is gewoon een heel ander frame dan de grotere maten of Beone (of het bedrijf dat er achter zit) heeft 'stiekem' een chinees partijtje extra kunnen krijgen bij hun leverancier (wat natuurlijk ook gewoon een Chniees is) en die laten meespuiten in de raw pro patronen. Het stinkt in elk geval.

JPAR
Forum-lid HC

Gebruikersavatar JPAR 12 nov 2013 11:43

Ik kan me herinneren dat er ook ergens een discussie was over een mt50 frame en dat die anders liep dan de grotere maten. Was dat niet ook in het Beone topic?

Edit: Dat ging natuurlijk om dat frame van Beonebiker :roll: :oops:
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/

mstuifbergen
Forum-lid

mstuifbergen 12 nov 2013 21:43

Ik lees dat er onduidelijkheid bestaat over mijn dubbele account. Ik zal dit kort verklaren om in ieder de door feddek gewekte schijn van schimmigheid de kop in te drukken.

Ik wilde dit frame ook te koop aanbieden onder m'n account beonebiker maar omdat je daar een aantal post op dit forum voor moet hebben geplaatst ben ik op zoek gegaan naar de inloggevens van mijn oude account waar ik door de server change alhier geen toegang meer toe leek te hebben. Vandaar dat ik een nieuw account "beonebiker"heb aangemaakt om mijn vragen rondom dit frame te kunnen stellen. Hopende dat dit de dubbele accounts afdoende verklaart.

Nu even rondom het frame. Ik heb hier inderdaad na de aanschaf vragen op dit forum over gesteld. Ik was namelijk ook verbaasd over de afwijkende vormen tov de grotere maten. De afwijkende vormen blijken te kloppen, bevestigd door verschillende dealers.

Aangezien ik door gebrek aan tijd en geld geen nieuwe afmontagespullen ga aanschaffen heb ik de beslissing genomen dit frame te koop aan te bieden.

Hoop dat dit eea verklaard.

JasperGR
Forum-lid

Gebruikersavatar JasperGR 12 nov 2013 22:15

Duidelijk ik vond het verdacht omdat je nergens dit frame ziet, behalve dan op marktplaats.

Is het nu wel duidelijk om welk brackettype het gaat, omdat je hier vragen over had, want ik neem aan dat je deze nog niet hebt gekocht?
Scott Foil 20 2013
Sram Red/Force 22
Zipp SL Stem
Ritchey Neo Classic
Fizik Antares R3

mstuifbergen
Forum-lid

mstuifbergen 12 nov 2013 22:19

Ja, er gaat een pressfit lager in, rechtstreeks in het frame.

Plaats reactie