Boogies Extreme 2010
Zaterdag wordt het nog een heerlijke nazomer dag.
Ik daal dus nog een keer af naar Limburg voor de 165km variant (moet toch nog wat kilometers maken voor de Monstertijdrit )
Inschrijving kan tot vrijdagochtend nog online of bij daginschrijving
Wie ga ik zaterdag tegen kunnen komen?
Ik daal dus nog een keer af naar Limburg voor de 165km variant (moet toch nog wat kilometers maken voor de Monstertijdrit )
Wie ga ik zaterdag tegen kunnen komen?
De één is een stylist, de ander knakt gewoon z'n fiets in tweeën
LRTV Swift
LRTV Swift
[quote="frenkie"]Zaterdag wordt het nog een heerlijke nazomer dag.
Wie ga ik zaterdag tegen kunnen komen?[/quote]
Let wel op dat een gedeelte van de A2 , dit weekend , is afgesloten en dat je een stukje om moet rijden . Tussen Leenderheide ( Eindhoven ) en Nederweert .
http://www.vananaarbeter.nl/Images/A2Le ... 285119.pdf
Wie ga ik zaterdag tegen kunnen komen?[/quote]
Let wel op dat een gedeelte van de A2 , dit weekend , is afgesloten en dat je een stukje om moet rijden . Tussen Leenderheide ( Eindhoven ) en Nederweert .
http://www.vananaarbeter.nl/Images/A2Le ... 285119.pdf
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.
Ik ben er ook met een collega.
Ga ook voor de 165 km. wordt idd super weer. Ga morgen richting Camping in Berg en Terblijt.
Succes en geniet maar deze tocht met mooi weer zoals het er nu uitziet.
Ga ook voor de 165 km. wordt idd super weer. Ga morgen richting Camping in Berg en Terblijt.
Succes en geniet maar deze tocht met mooi weer zoals het er nu uitziet.
Ik fiets dus ik besta!
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd!
Waar een berg is een weg omhoog te fietsen!
Race: Jan Janssen Blade met Sram Force.
MTB: Jan Janssen Jan Fenix met Decore SLX
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd!
Waar een berg is een weg omhoog te fietsen!
Race: Jan Janssen Blade met Sram Force.
MTB: Jan Janssen Jan Fenix met Decore SLX
ik wou die tocht ook rijden totdat ik het inschrijfgeld zag.
Nu ben ik geen groene maar om nu zoveel te betalen voor iets wat ik dagelijks rij vind ik dan wel weer een beetje Extreme
Nu ben ik geen groene maar om nu zoveel te betalen voor iets wat ik dagelijks rij vind ik dan wel weer een beetje Extreme
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
Ik zit zelf vanaf morgen twee weken in Valkenburg !!! Zaterdag natuurlijk BoogiesExtreme fietsen de 165km variant. Als de benen goed zijn ben ik van plan om de lus onderin de Ardennen te doen waar de Redoute ook beklommen wordt. Beloofd een mooie dag te worden i.i.g. Mijn startnummer is makkelijk te onthouden, namelijk 1.800
Tot zaterdag!
Tot zaterdag!
-
- Forum-lid
Ik doe ook mee. Samen met 3 vrienden.
We gaan voor de 165km
Met 1 van de mooiste startnummers : 999
We gaan voor de 165km
Met 1 van de mooiste startnummers : 999
Fiets: Een Imming in Ruiterdakkapellen uitvoering...
[quote="BLU V107"]weet iemand ergens de route voor GPS te vinden?[/quote]
Met een beetje energie kun je die zelf ook intekenen op GPSies of een ander programmatje:
http://www.boogiesextreme.nl/index.php?PageID=3 staan de 4 route beschreven en adhv de routebeschrijving teken je hem in.
Je kunt ook zoeken naar eventuele gpsbestanden op het internet , maar of die helemaal correct zijn ??
Met een beetje energie kun je die zelf ook intekenen op GPSies of een ander programmatje:
http://www.boogiesextreme.nl/index.php?PageID=3 staan de 4 route beschreven en adhv de routebeschrijving teken je hem in.
Je kunt ook zoeken naar eventuele gpsbestanden op het internet , maar of die helemaal correct zijn ??
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.