Vragen en discussies over fietstraining, sportvoeding en gezondheid

wattbike training

Helen
Forum-lid

Helen 14 nov 2013 23:04

Vanavond een training gedaan op een wattbike bij het wattbike tainingscentrum in Amsterdam dat volop aan het promoten is.

Best leuk om een keer te doen in plaats van bijv. een spinningles, al is het maar omdat iets nieuws vaak leuk is. Een van de voordelen is dat je je traptechniek grafisch weergegeven ziet op het computertje. Ook een aantal tests gedaan, zoals een 6'' peak test en 3'00 aerobic. Toch nog steeds leuk om te merken dat ik de mannen dan in relatieve zin 'eruit fiets'. Voor wie in de omgeving van Amsterdam woont een aanrader.

TumTumTum
Forum-lid

Gebruikersavatar TumTumTum 14 nov 2013 23:15

Helen schreef:Toch nog steeds leuk om te merken dat ik de mannen dan in relatieve zin 'eruit fiets'.
Dat verbaast me eerlijk gezegd niks.:)
Jammer dat het helemaal in Amsterdam is, anders had ik het ook wel eens willen proberen.
Veni. Vidi. Fietsie.

doefiets.nl
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar doefiets.nl 26 nov 2013 15:03

Ik heb die training ook gedaan en ik vond het ook een aanrader (alhoewel er niks boven fietsen in de buitenlucht gaat)
Het is leuk om feedback te krijgen op je fietstechniek, iets waar ik anders eigenlijk nooit iets over hoor.

Wattbike zit nu nog in Spa Zuiver bij de Bosbaan in Amsterdam, maar gaat binnenkort verhuizen Amstelvlietstraat in Amsterdam Oost. Dat komt mij wel goed uit, want ik woon daar om de hoek.

brutus
Forum-lid

brutus 15 okt 2016 18:40

Ik ga beginnen met de allround wattbike training.
Nog meer hier daar mee bezig ?
Of mensen die het gedaan hebben, hoe beviel het ?

Helen
Forum-lid

Helen 15 okt 2016 20:27

Ik train nog steeds bij Amsterdam Amstel. De verschillende soorten training ontlopen elkaar niet veel, maar de accenten liggen anders. Allround is een combinatie van duurtraining, duurkracht maar ook sprint, klimmen en souplesse. Bevalt mij nog steeds goed.

brutus
Forum-lid

brutus 15 okt 2016 21:19

Mooi om te horen, ga zelf in Zwaag.

Plaats reactie