Gele Raceschoenen!
hallo, ik ben binnenkort van plan om gele raceschoenen te kopen... (zoals Luis Leon)
nu was ik even bij sidi aan het kijken maar die hebben er precies geen in het geel.
Northwave heeft er maar die zijn echt afschuwelijk...
Weet iemand misschien nog gele raceschoenen? (liefst niet te prijzig)
nu was ik even bij sidi aan het kijken maar die hebben er precies geen in het geel.
Northwave heeft er maar die zijn echt afschuwelijk...
Weet iemand misschien nog gele raceschoenen? (liefst niet te prijzig)
Bianchi Via Nirone
C. Zaballa schreef:Die gele waar je die profs op ziet zijn Mavic Zxellium 2010, het topmodel van Mavic niet te goedkoop dus. De Mavic Huez hebben ze ook in het geel en die is iets minder duur.
Ik rijd zelf met een Mavic Pro Road (lijkt erg op die Mavic Zxellium, alleen veel zwaarder), niet geel, maar wel een extreem comfortabele schoen, ik heb in combinatie met korte Mavic sokjes nooit last van zweetvoeten en de schoen zit als gegoten, ook makkelijk aan- en uittrekken omdat er een soort skibinding op zit.
- robbebopper
- Forum-lid HC
- robbebopper
- Forum-lid HC
Kijk eens bij www.derks-wielersport.nl
-
- Forum-lid
Yep overschoenen zag ik ook aan te denken.
Schoenen moeten natuurlijk er naast mooi uitzien, ook functioneel zijn en goed passen / fijn zitten.
Rij nu ook alweer het liefst met overschoentjes omdat die oude schoenen van 7 jaar terug nog steeds lekker zitten.
Schoenen moeten natuurlijk er naast mooi uitzien, ook functioneel zijn en goed passen / fijn zitten.
Rij nu ook alweer het liefst met overschoentjes omdat die oude schoenen van 7 jaar terug nog steeds lekker zitten.