Geef hier je mening over wat je van het magazine vindt.

Gratis 'FIETS digitaal' voor abonnees

andrem
Forum-lid
Berichten: 43
Lid geworden op: 10 nov 2011 19:08

andrem 23 nov 2013 20:47

Vandaag kreeg ik het bericht in de mail dat besloten is om abonnees op Fiets gratis ook de fiets Digitaal te geven.

Van harte complimenten aan de redactie voor dit besluit. Natuurlijk gelijk geïnstalleerd en het werkt super! Ik denk dat dit een echte toegevoegde waarde voor het abonnement is. Wat mij betreft weer een extra reden om 'Nog even te blijven hangen'.

Update: Titel gewijzigd ivm verwarring met gratis fietsen :D
Laatst gewijzigd door andrem op 24 nov 2013 04:36, 1 keer totaal gewijzigd.

ErikDignum
Forum-lid
Berichten: 118
Lid geworden op: 15 aug 2013 20:52
Contact

ErikDignum 23 nov 2013 23:44

Ik las "gratis fiets" en ging gelijk in het topic kijken! Idd leuk initiatief! Zoiets magazine worden (vrijzinnige verbastering van mag gezien worden).

bambi1969
Forum-lid
Berichten: 63
Lid geworden op: 12 jan 2011 06:53

bambi1969 24 nov 2013 08:30

Ik vind het nieuwe lettertype ook veel prettiger lezen op een iPad dan in de papieren versie.... Maar ik hou nog steeds meer van bladeren dan van swipen!
Cervélo S3 (2014) - Niner air9 (2013)

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 39690
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 24 nov 2013 10:44

Ik heb die mail nog niet gehad......
(Overigens momenteel voorkeur voor papier).
Less is bore

Gebruikersavatar
flores
Forum-lid
Berichten: 1500
Lid geworden op: 21 jun 2009 01:44

Gebruikersavatar flores 24 nov 2013 14:02

Waarschijnlijk mis ik iets en ben ik niet van deze tijd maar kan iemand mij uitleggen wat de aangegeven "toegevoegde waarde" is om naast een papieren magazine er van hetzelfde ook een digitale versie van te hebben? Abonnee van alleen het ene of van het andere snap ik maar om het nou een toegevoegde waarde te noemen om ze samen te hebben ontgaat me volledig...
Wie de raceschoen past... trekt hem aan.

Gebruikersavatar
jalex_h
Forum-lid
Berichten: 42
Lid geworden op: 05 jan 2013 12:24

Gebruikersavatar jalex_h 24 nov 2013 16:01

Ik vind het toch wel een rare gang van zaken. Ik weet niet wat voor mail jullie gehad hebben, maar bij mij stond erin dat ik toestemming gegeven zou hebben om €10,00 af te schrijven om de digitale versie ook te ontvangen maar dat men nu besloten heeft deze gratis te verstrekken.
Nou, ik weet toch echt zeker dat ik die toestemming never nooit niet gegeven heb. Maar eens goed mijn rekeningafschfiften in de gaten houden om te zien wat Sanoma nog meer af gaat schrijven.

andrem
Forum-lid
Berichten: 43
Lid geworden op: 10 nov 2011 19:08

andrem 24 nov 2013 20:22

flores schreef:Waarschijnlijk mis ik iets en ben ik niet van deze tijd maar kan iemand mij uitleggen wat de aangegeven "toegevoegde waarde" is om naast een papieren magazine er van hetzelfde ook een digitale versie van te hebben? Abonnee van alleen het ene of van het andere snap ik maar om het nou een toegevoegde waarde te noemen om ze samen te hebben ontgaat me volledig...
Zal ik het dan maar uitleggen...
  • Lekker makkelijk 's avonds even door de verschillende afleveringen kijken zoals ik dat nu ook met mijn krant kan doen.
  • Met het slechte licht (of was het mijn slechte zicht?) is het 's-avonds vaak ook net even wat prettiger lezen op een iPad.
  • Ook als je met vakantie bent even je blad ophalen terwijl je anders tot je weer thuis bent moet wachten terwijl ie daar op de deurmat ligt.
Als lezer wil ik er niet extra voor betalen en daarom vind ik het een toegevoegde waarde voor het abonnement om het als service toe te voegen. Net zoals mijn abonnement op de Volkskrant waar men ook geen extra kosten voor de iPad editie rekent.

Gebruikersavatar
flores
Forum-lid
Berichten: 1500
Lid geworden op: 21 jun 2009 01:44

Gebruikersavatar flores 24 nov 2013 21:28

Ik ben helemaal mee wat betreft de mogelijkheden van een digitale versie en wat voor voordelen dat voor iemand kan geven. Alleen lees ik het ook zo, dat de papieren uitgave nog steeds op je deurmat ligt en/of blijft liggen... ;) Dus met andere woorden, zou alleen een digitale versie voor jou dan ook niet genoeg zijn?
Laatst gewijzigd door flores op 24 nov 2013 21:38, 3 keer totaal gewijzigd.
Wie de raceschoen past... trekt hem aan.

andrem
Forum-lid
Berichten: 43
Lid geworden op: 10 nov 2011 19:08

andrem 24 nov 2013 21:30

Tuurlijk, ik ook.

De papieren versie verdwijnt pas over een jaar of vijf denk ik.

andrem
Forum-lid
Berichten: 43
Lid geworden op: 10 nov 2011 19:08

andrem 24 nov 2013 21:33

Dit ontving ik btw. Laat aan duidelijkheid niets te wensen over.
--
Beste Fiets lezer,

Onlangs heb je een aanbieding ontvangen voor het digitaal lezen van Fiets op je iPad voor € 10,-. We hebben goed nieuws! We hebben besloten om abonnees van Fiets gratis toegang te geven. We willen onze abonnees graag extra voordeel bieden. Voor jou als abonnee is dit dus helemaal GRATIS. Gewoon als onderdeel van je abonnement. Ook digitaal is Fiets het grootste race & MTB magazine.

Wat moet je hiervoor doen? Maak een persoonlijk account aan en koppel dit aan je papieren abonnement. De rest gaat vanzelf.
1. Heb je al een account? Ga dan door met stap 2. Heb je nog geen account? Maak er een aan op http://www.tijdschrift.nl.
2. Log in op http://www.tijdschrift.nl en klik rechts op ‘koppel abonnement’.
3. Vul jouw abonnementsnummer en postcode in. Je abonnementsnummer is: xxxxxxx
4. Download de app in de App Store en log in. Je vindt de digitale versie van je tijdschrift in de kiosk bij de knop ‘tijdschriften’.


Vanaf nu heb je overal en altijd Fiets bij de hand en kan je je edities makkelijk bewaren op je iPad.

Geen iPad? Op dit moment werken we hard aan het mogelijk maken van digitaal lezen via een Android tablet en een webbrowser. Zodra deze mogelijkheid er is laten we je dit weten.

Vragen? Kijk voor de meest gestelde vragen op Tijdschrift.nl/klantenservice of neem contact met ons op via info@tijdschrift.nl.

Ik wens je nu nog meer leesplezier! Zowel op papier als digitaal!

Met vriendelijke groet,

Rodrick de Munnik
Hoofdredacteur Fiets



[EDIT Freerider: Abonummer even verwijderd.]

andrem
Forum-lid
Berichten: 43
Lid geworden op: 10 nov 2011 19:08

andrem 30 nov 2013 00:20

Thnx freerider!

Plaats reactie