Ervaringen met Van Bon Sport
-
- Forum-lid
Ik heb er diverse keren dingen gekocht, dit is mij goed bevallen. Woon echter wel in Apeldoorn, dus ik kan er gewoon langs gaan om iets op te halen.
Hoe de bestellingen via de post gaan kan ik dus niet beoordelen, maar ik heb daar wel vertrouwen in.
De eigenaar is in ieder geval wel iemand die weet waar hij het over heeft.
Hoe de bestellingen via de post gaan kan ik dus niet beoordelen, maar ik heb daar wel vertrouwen in.
De eigenaar is in ieder geval wel iemand die weet waar hij het over heeft.
sensa guilia
Cannondale scalpel
Trek Superfly 100 pro sl
Cannondale scalpel
Trek Superfly 100 pro sl
Ik heb hier ook alleen maar goede ervaringen mee. Ben ook wel eens bij de winkel geweest, maar die kon ik niet van binnen bekijken. Wij waren in de vakantie in de buurt dus even kijken. De eigenaar was echter ook net op vakantie en de winkel was dus helaas dicht
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
-
- Forum-lid
Eén keer een helm besteld. Dinsdag de 18e 's avonds besteld en meteen een mailtje met de bevestiging van de bestelling. Vrijdag de 21e kreeg ik bericht dat mijn bestelling was verzonden met PostNL en de maandag daarop was 't binnen. Werd op mijn werk bezorgd, anders had ik 'm zaterdag al gehad.
Garantie etc. heb ik geen ervaring mee.
Garantie etc. heb ik geen ervaring mee.
H.T.F.U.
-
- Forum-lid
vandaag voor het eerst langs geweest en paar Northwave Artic Commuter GTX MTB winterschoenen gekocht, voor mooie prijs, paar sokken er bij en ook paar winterhandschoenen van Roeckl. Prima advies, zal er zeker vaker wat bestellen
Een tijd geleden Fulcrum wielen gekocht, daar moest ik wel heel veel weken op wachten.
Maar ze waren daar wél het goedkoopst.
Maar ze waren daar wél het goedkoopst.
http://www.henrypennings.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
Schoenen gekocht en perfect op tijd geleverd.
We zijn er om elkander te helpen, nietwaar?
Helaas moet ik zeggen dat ik hier niet tevreden over ben.
Heb bij hun een naviagtie systeem aangeschaft via de webshop. Na 2 dagen heb ik hem binnengekregen. Uitegepakt en toen bleek dat de sensor niet goed functioneerde. Over gebeld of het mogelijk was deze om te ruilen maar daar moest over nagedacht worden en men zou mij terugbellen. In de loop van de dag zelf maar weer gebeld en toen kreeg ik te horen dat men met een klant bezig was en dat ik wel teruggebeld zou worden. Degene die ik op dat moment aan de lijn had vertelde mij dat ze niet van plan waren het artikel om te ruilen want ik zou hem zelf wel eens kapot hebben kunnen laten vallen. Dat kan, maar is niet gebeurd. Ik had ook de heleboel gewoon terug kunnen sturen met de opmerking dat ik geen prijs meer op het artikel stel. (binnen 14 dagen). Mijn fiets staat binnen in een tacx en daarop heb hem uitgetest. Vind dit dus erg tegenvallen en van enige service is geen sprake. Zal hier dus niet snel meer iets bestellen. Overigens nu een week later, ik ben nog steeds niet teruggebeld.
Groet,
Bert
Heb bij hun een naviagtie systeem aangeschaft via de webshop. Na 2 dagen heb ik hem binnengekregen. Uitegepakt en toen bleek dat de sensor niet goed functioneerde. Over gebeld of het mogelijk was deze om te ruilen maar daar moest over nagedacht worden en men zou mij terugbellen. In de loop van de dag zelf maar weer gebeld en toen kreeg ik te horen dat men met een klant bezig was en dat ik wel teruggebeld zou worden. Degene die ik op dat moment aan de lijn had vertelde mij dat ze niet van plan waren het artikel om te ruilen want ik zou hem zelf wel eens kapot hebben kunnen laten vallen. Dat kan, maar is niet gebeurd. Ik had ook de heleboel gewoon terug kunnen sturen met de opmerking dat ik geen prijs meer op het artikel stel. (binnen 14 dagen). Mijn fiets staat binnen in een tacx en daarop heb hem uitgetest. Vind dit dus erg tegenvallen en van enige service is geen sprake. Zal hier dus niet snel meer iets bestellen. Overigens nu een week later, ik ben nog steeds niet teruggebeld.
Groet,
Bert