VERKOCHT
Vanwege weer eens wat willen opruimen, kwam ik mijn oude mountainbike Radon ZR Race (huismerk van bike-discount.de) tegen.
Het is een fiets uit 2006, en in die tijd waren alle mtb's met 26 inch wielen. Deze dus ook.
De hoogte van het frame is 20" (ik ben 1,85m), 3x9 speed.
De fiets heeft wel aandacht nodig want deze verkeert niet in een heel goede staat van onderhoud. Sinds ik nu zo'n 2 jaar een 29-er heb, hangt deze te verpieteren aan de haak.
De fiets heeft nodig: een nieuw middenblad, nieuwe ketting en nieuwe cassette. En ook pedalen, want de oude houd ik zelf.
Onderdelen van de fiets zijn verder voornamelijk Shimano XT. Wielen zijn met deore naven.
Verder zit er Ritchey (zadelpen) en FSA (stuur, stuurpen) op. Banden zijn nog prima, je krijgt er nog een extra setje gebruikte (maar nog goede) banden bij.
Ik wil er graag vanaf, dus een vredelievende kerst-vraagprijs van 50 euro. Mocht je her daar niet mee eens zijn, mag een bod ook.
De fiets is te bezichtigen in Zeist. Fiets is nu niet rijklaar! Met een beperkte investering van beetje liefde, tijd, paar onderdelen en mechanieker inzicht kun je hier nog lekker een tijdje op raggen. Ik zie graag reactie per PB.
Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Slot svp: Oude gooi en smijt-mountainbike Radon ZR Race
-
- Forum-lid
Ik wil m wel hebben voor dat geld!
Goed lezen.... Kom je een heel eind.
De fiets is te bezichtigen in Zeist. Fiets is nu niet rijklaar! Met een beperkte investering van beetje liefde, tijd, paar onderdelen en mechanieker inzicht kun je hier nog lekker een tijdje op raggen. Ik zie graag reactie per PB.
En jij leest natuurlijk nooooiiittt ergens overheenjupu1973 schreef:Goed lezen.... Kom je een heel eind.
Gr Roos