Zesdaagse Rotterdam 2014
-
- Forum-lid
- daniel1975
- Forum-lid HC
We wilden eerst nog gaan, maar vonden het toch wel weer veel geld voor een avondje toneel. Met parkeergeld en consumpties erbij is het niet echt een koopje. Denk dat wij een jaartje overslaan.
Less is bore
- Jeroen Vermeeren
- Forum-lid
- Contact
Thx voor de link, heb genoten net!
Kaartjes zijn niet goedkoper te maken maar parkeren prima te vermijden. Je kan bijvoorbeeld bij Rotterdam-Kralingsezoom parkeren en van daar de Metro te pakken(ca. 15 min naar Ahoy). Ben je alleen Metro kosten kwijt want met OV-chip is parkeren gratis.
- daniel1975
- Forum-lid HC
OV chip? Ik ben afgehaakt toen de strippenkaart eruit ging....
Less is bore
In het ergste geval zet je je auto bij mij voor deur, ik heb altijd plek. Dan neem je bus 76 naar Zuidplein, ben je in 15 minuten bij Ahoi.haaldoor schreef:Kaartjes zijn niet goedkoper te maken maar parkeren prima te vermijden. Je kan bijvoorbeeld bij Rotterdam-Kralingsezoom parkeren en van daar de Metro te pakken(ca. 15 min naar Ahoy). Ben je alleen Metro kosten kwijt want met OV-chip is parkeren gratis.
Veni. Vidi. Fietsie.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Even voor de duidelijkheid: het gaat mij niet om parkeergeld hoor. Gewoon afweging totaalkosten voor avondje vs het gebodene.
Less is bore
Kosten kan je beperken door in te schrijven voor Classico Boretti. Op hun website staat:
"
Gelukkig nieuwjaar: Classico Boretti trakteert!
01-01-2014
Om het nieuwe jaar goed in te luiden, trakteert Classico Boretti haar vroege inschrijvers op een nieuwjaarsgeschenk t.w.v. € 57,-!
Wij geven 2 gratis tickets voor de Zesdaagse van Rotterdam op maandag 6 januari 2014 aan alle Classico Boretti-deelnemers die zich vóór zondag 5 januari 2014 om 23:59 uur inschrijven of voor genoemde datum hebben ingeschreven. Op vertoon van je e-mailbevestiging (incl. naam) ontvang je aan de kassa van Ahoy Rotterdam de twee gratis kaarten."
Inschrijving kost volgens mij € 25. Geldt alleen voor maandag....
"
Gelukkig nieuwjaar: Classico Boretti trakteert!
01-01-2014
Om het nieuwe jaar goed in te luiden, trakteert Classico Boretti haar vroege inschrijvers op een nieuwjaarsgeschenk t.w.v. € 57,-!
Wij geven 2 gratis tickets voor de Zesdaagse van Rotterdam op maandag 6 januari 2014 aan alle Classico Boretti-deelnemers die zich vóór zondag 5 januari 2014 om 23:59 uur inschrijven of voor genoemde datum hebben ingeschreven. Op vertoon van je e-mailbevestiging (incl. naam) ontvang je aan de kassa van Ahoy Rotterdam de twee gratis kaarten."
Inschrijving kost volgens mij € 25. Geldt alleen voor maandag....
Dinsdag is het voor mij zover.
Het is elk jaar voor mij ook een rondje langs bekenden die er ook zijn.
Tussendoor een bakkie halen bij Serge, altijd gezellig.
En ik kan altijd genieten van de afsluitende Madison, gegarandeerd spektakel.
Het is elk jaar voor mij ook een rondje langs bekenden die er ook zijn.
Tussendoor een bakkie halen bij Serge, altijd gezellig.
En ik kan altijd genieten van de afsluitende Madison, gegarandeerd spektakel.
-
- Forum-lid
daniel1975 schreef:We wilden eerst nog gaan, maar vonden het toch wel weer veel geld voor een avondje toneel. Met parkeergeld en consumpties erbij is het niet echt een koopje. Denk dat wij een jaartje overslaan.
Was je wel bij het wielrennen dan of bij de toneel avond van Hartenboer? Toch gisteren en ook de dagen daarvoor prima topsport gezien.